Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Vous êtes bloqué ! Vous adoptez un comportement pouvant être considéré comme inopportun ou abusif par d’autres utilisateurs.

Vous ne pouvez plus utiliser la fonction d’envoi de messages car vous avez abusé de cette fonction. Cette interdiction durera entre quelques heures et quelques jours. Lorsque vous aurez recouvré l’usage de cette fonctionnalité, faites attention : un mauvais usage renouvelé pourra entrainer la désactivation définitive de votre compte. Pour en savoir plus, veuillez consulter la page Questions/réponses.

Postat

Vous êtes bloqué ! Vous adoptez un comportement pouvant être considéré comme inopportun ou abusif par d’autres utilisateurs.

Vous ne pouvez plus utiliser la fonction d’envoi de messages car vous avez abusé de cette fonction. Cette interdiction durera entre quelques heures et quelques jours. Lorsque vous aurez recouvré l’usage de cette fonctionnalité, faites attention : un mauvais usage renouvelé pourra entrainer la désactivation définitive de votre compte. Pour en savoir plus, veuillez consulter la page Questions/réponses.

Det är nåt som inte stämmer med klockan, men för fan.

Postat

Tycker du inte lite för synd om dej själv? Du verkar ganska framgångsrik.

Nej, inte synd om mig. Jag gjorde ju en dålig tenta och det är ju mitt fel, men eftersom jag vet att jag ganska lätt borde klarat VG så blir man ju lite besviken när man gör dåligt ifrån sig.

Postat

Portad från Flashback?

Postat

Peter bjorn & johns nya är brutalt bra.

imho.

då kanske man måste lyssna på den då

men pallar inte riktigt sänka min ratio på waffles

och soulseek tar sån tid

isch

blir senare kanske dårå

Postat

Portad från Flashback?

Nej, och det är uppenbarligen inte du heller, inte på IP:n iaf, eftersom du kunde läsa en tråd jag länkade till förut. Så det står dig fritt att skapa ett nytt konto där.

Postat

Funderar på att starta en blogg där jag bara lägger upp motsvarande såna här bilder på mig själv:

housewife.jpg

Gör du det så begår jag ett kollektivt självmord... på mig själv. 😳

Postat

då kanske man måste lyssna på den då

men pallar inte riktigt sänka min ratio på waffles

och soulseek tar sån tid

isch

blir senare kanske dårå

vad synd att du dissar spotify då.

Postat

Nej, och det är uppenbarligen inte du heller, inte på IP:n iaf, eftersom du kunde läsa en tråd jag länkade till förut. Så det står dig fritt att skapa ett nytt konto där.

Oh fan! Jag har alltid kunnat via t.ex. google eller från forum kunnat komma till Flashback, men inte kunnat logga in och skriva själv.

Blev trött på att bli portad för att jag dels "inte höll mig till ämnet" och dels "använt för många smileisar". Fick flera tillsägelser varje dag, nästan efter varje inlägg. Har inte försökt logga in där på aslänge. Fick också intrycket att väldigt få är över 14, åtminstone i förvärvad slutledningsförmåga. Men det värsta är ju ändå att moderatorerna är helt intelligensbefriade, åtminstone var de det för ett par år sedan då da.

Sedan beror det iofs på vilket ip jag använt.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.