Jump to content
Annons

Mucko!


mucko

Recommended Posts

Hejsan

Mellan 30 och 40. Gbg. Förort. Hiphop mest. Hållit på länge med produktion på ideell basis. Inte intresserad av karriär i den meningen. Klarar mig bra ändå. Har varit medlem här på forumet några veckor och skummat det mesta utan att egentligen bidra med nåt utan mest kollat vad ni andra har att komma med. Märker att en del av er kan en hel del. Några andra försöker ge sken av att kunna en massa utan att alltid ha så mycket på fötterna. Så finns det några som visar stor ödmjukhet men som jag misstänker har en hel del att komma med.

Sedan har jag upptäckt att en del av er har minst sagt extrema åsikter när det gäller politik, har skummat off topic en del, och som innevånare i en invandrartät förort med många blattepolare så reagerar jag ju förstås på, främst, de med näst intill nazistiska åsikter. Hade nog inte räknat med det här på forumet, men jag antar att det här är en spegling av resten av Sverige så det mesta ryms väl här.

Jag råkade göra mitt första inlägg idag så jag bestämde mig för att säga hej här också. Vi får väl se vad jag kan få ut av det hela och vad jag eventuellt kan bidra med. Det ska bli intressant 🙂

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Välkommen!

Läste den där tråden och rent objektivt, så långt det är möjligt, så kunde jag inte finna "näst intill naziztiska åsikter". Däremot indignationer, reflektioner och retorisk synpynkt. Avstavningen med kommatecken, punkter, frågetecken och utropstecken var satta på de ställen som behövdes, för att meningens innebörd inte skulle gå förlorad. Sett över hela tråden, så var där mest käbbel mellan medlemmarna, utan en direkt plattform att stå på för att uttrycka samma sak. Jag skulle likna tråden vid en ankdamm med kvackande ankor som bara simmade runt lite. Hade det varit den höga grad som du menar på att du har uppfattat tråden som, så kan du vara säker på att moderatorerna här på forumet hade tagit tag i saken direkt. 😑

Edit: Lade till ett "s" i ordet "Avstavningen"

Redigerat av Jerry P
Link to comment
Dela på andra sajter

Vi ser väl det på olika sätt...

För mig så så är det tydliga högerextrema, på gränsen till nazistiska tankar som sipprar fram här och var. Så är det med det. Jag hade inte tänkt att föra nån diskussion om det bara göra en liten reflektion. Utgår från att alla här har den rätten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...