oblivian Postat 25 januari 2005 Postat 25 januari 2005 Hej pĂ„ er alla musik galningar! Efter lĂ€nge ha famlat omkring i mörkret sĂ„ kom jag Ă€ntligen hit. Jag heter Henrik Olausson & kommer frĂ„n smĂ„land. Ăger en studio dĂ€r jag sitter o försörjer mej pĂ„ diverse demo band och mindre skiv produktioner sedan 5 Ă„r tillbaks. PĂ„ fritiden gör jag det jag gillar mest, sitta med synthar och Reason. DĂ€r blir det vĂ€l mest lite Ă„t Trance/Techno/Dance hĂ„llet med vissa Club influenser ibland. Om det Ă€r nĂ„gon som vill veta mer om vad jag har för saker i studion eller bara rent allmĂ€nt sĂ„ fĂ„r ni gĂ€rna mejla eller frĂ„ga mej hĂ€r pĂ„ forumet jag hjĂ€lper gĂ€rna dom som behöver om jag kan, precis som jag hoppas fĂ„ hjĂ€lp om jag behöver. Om det Ă€r nĂ„gon som vill höra mina alster sĂ„ gĂ„r det oxĂ„ att ordna. Ska försöka hitta nĂ„t bra stĂ€lle att lĂ€gga upp lĂ„tar pĂ„ sĂ„ man kan lĂ€gga lĂ€nkar i forumet oxĂ„. Har Ă€ven lite vĂ€nner hĂ€r pĂ„ forumet, Scarved Ă€r min lille bror till att börja med sen Ă€r jag kompis med Addic59 & Bagge sĂ„ om de inte gĂ„r att fĂ„ tag pĂ„ mej gĂ„r de alltid att prata med dom om det skulle vara nĂ„got speciellt. Tack för mej! Ta en kopp kaffe, kick back and relax! /henke
Kallekanin Postat 25 januari 2005 Postat 25 januari 2005 Ta en kopp kaffe, kick back and relax!/henke En jolt Ă„ en snus e duger vĂ€l ocksĂ„? btw, vĂ€lkommen! đ
Danny Cort (oregistrerad) Postat 25 januari 2005 Postat 25 januari 2005 Ta en kopp kaffe, kick back and relax!/henke En jolt Ă„ en snus e duger vĂ€l ocksĂ„? btw, vĂ€lkommen! đ Willkommen herein!!! Joint? Heroin? SkĂ€rpning nu.
Lundin Postat 25 januari 2005 Postat 25 januari 2005 Joint? Heroin? SkĂ€rpning nu. đ VĂ€lkommenn hit Oblivian
MusikMakaren Postat 26 januari 2005 Postat 26 januari 2005 Ta en kopp kaffe, kick back and relax!/henke En jolt Ă„ en snus e duger vĂ€l ocksĂ„? btw, vĂ€lkommen! đ PĂ€rschk --- en hojt! VĂ€lkommen...
android Postat 27 januari 2005 Postat 27 januari 2005 Hejhej! Och jo, utrustningslistor borde nĂ€stan va obligatoriska i presentationer tycker jag... Ă tminstone vad man har fĂ„r nĂ„gra synthar...!! đ LĂ„tar lĂ€gger du upp i "Demoinspelningsdelen" av forumet, men det visste du nog. đ
Kill All Autotuner Postat 27 januari 2005 Postat 27 januari 2005 VĂ€lkommen ut ur tunneln ! Gnugga dina trötta ögon vaken och lek med oss. đł
Fredster Postat 28 januari 2005 Postat 28 januari 2005 En jolt Ă„ en snus e duger vĂ€l ocksĂ„? btw, vĂ€lkommen! đ Jolt?? Det smakar ju skit! Men det e klart.....gillar man skit sĂ„! đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.