Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej pÄ er alla musik galningar!

Efter lĂ€nge ha famlat omkring i mörkret sĂ„ kom jag Ă€ntligen hit. Jag heter Henrik Olausson & kommer frĂ„n smĂ„land. Äger en studio dĂ€r jag sitter o försörjer mej pĂ„ diverse demo band och mindre skiv produktioner sedan 5 Ă„r tillbaks. PĂ„ fritiden gör jag det jag gillar mest, sitta med synthar och Reason. DĂ€r blir det vĂ€l mest lite Ă„t Trance/Techno/Dance hĂ„llet med vissa Club influenser ibland. Om det Ă€r nĂ„gon som vill veta mer om vad jag har för saker i studion eller bara rent allmĂ€nt sĂ„ fĂ„r ni gĂ€rna mejla eller frĂ„ga mej hĂ€r pĂ„ forumet jag hjĂ€lper gĂ€rna dom som behöver om jag kan, precis som jag hoppas fĂ„ hjĂ€lp om jag behöver. Om det Ă€r nĂ„gon som vill höra mina alster sĂ„ gĂ„r det oxĂ„ att ordna. Ska försöka hitta nĂ„t bra stĂ€lle att lĂ€gga upp lĂ„tar pĂ„ sĂ„ man kan lĂ€gga lĂ€nkar i forumet oxĂ„. Har Ă€ven lite vĂ€nner hĂ€r pĂ„ forumet, Scarved Ă€r min lille bror till att börja med sen Ă€r jag kompis med Addic59 & Bagge sĂ„ om de inte gĂ„r att fĂ„ tag pĂ„ mej gĂ„r de alltid att prata med dom om det skulle vara nĂ„got speciellt.

Tack för mej!

Ta en kopp kaffe, kick back and relax!

/henke

Annons
Stinkey (oregistrerad)
Postat

Willkommen herein!!!

Danny Cort (oregistrerad)
Postat
Ta en kopp kaffe, kick back and relax!

/henke

En jolt Ä en snus e duger vÀl ocksÄ?

btw, vĂ€lkommen! 😉

Willkommen herein!!!

Joint?

Heroin?

SkÀrpning nu.

Postat

Hejhej!

Och jo, utrustningslistor borde nĂ€stan va obligatoriska i presentationer tycker jag... Åtminstone vad man har fĂ„r nĂ„gra synthar...!! 🙂

LĂ„tar lĂ€gger du upp i "Demoinspelningsdelen" av forumet, men det visste du nog. 🙂

Postat

En jolt Ä en snus e duger vÀl ocksÄ?

btw, vĂ€lkommen! 😕

Jolt?? Det smakar ju skit! Men det e klart.....gillar man skit sĂ„! 😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar Ă€r inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.