Jump to content
Annons

Avsluta mitt medlemskap här på forum


evilrocker

Recommended Posts

Hur avslutar man sitt konto? Jag vill inte vara en medlem på detta forum längre?

Finns ändå ingen vilja att hjälpa varandra eller vara vänliga, inga prylnördar som peppar utan

bara gnäll och klag hela jävla tiden! Hur raderar man sitt medlemskap 4ever?!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hur avslutar man sitt konto? Jag vill inte vara en medlem på detta forum längre?

Finns ändå ingen vilja att hjälpa varandra eller vara vänliga, inga prylnördar som peppar utan

bara gnäll och klag hela jävla tiden! Hur raderar man sitt medlemskap 4ever?!

Det är väl bara att sluta läsa och skriva. Men vill man vara dramaqueen så visst.

Mejla Olsberg så löser det nog sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Glaskatten (oregistrerad)

Hur avslutar man sitt konto? Jag vill inte vara en medlem på detta forum längre?

Finns ändå ingen vilja att hjälpa varandra eller vara vänliga, inga prylnördar som peppar utan

bara gnäll och klag hela jävla tiden!

Tror du läser för få trådar, trådar som ingen tvingar dig att läsa...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ääääär en dramqueen i nylånstrumpor jag vill bara avsluta mitt

medlemskap så jag inte kan skriva några fler inlägg och då slutar jag

läsa i forumet och ägnar min tid åt musik istället... jag tillför ändå inget här hehe 🙂

Det är väl bara att sluta läsa och skriva. Men vill man vara dramaqueen så visst.

Mejla Olsberg så löser det nog sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur avslutar man sitt konto? Jag vill inte vara en medlem på detta forum längre?

Finns ändå ingen vilja att hjälpa varandra eller vara vänliga, inga prylnördar som peppar utan

bara gnäll och klag hela jävla tiden! Hur raderar man sitt medlemskap 4ever?!

Well för att citera dig själv "Tycker det här forumet är för soundblaster"

Så säger det sig självt om din ovanstående kommentar...

Link to comment
Dela på andra sajter

Känner att jag inte har så mycket att tillföra själv när det gäller vilken dator som funkar bäst eller vilka nya virtuella instrument som nästan låter som orginalet. Men är rätt okey med ett konto för att se de trådar som är intressanta när de uppdateras.

Finns en del rätt bra trådar även om dom är i minoritet.

Tyckte studiobyggar avdelningen var kul att följa innan, men nu hänvisas alla där med en fråga om akustik i just deras fall till en google sökning eller läsning i Cruncharns tråd... Eller så är det helt rabiat att alla måste bygga en helmholzlåda för annars går det inte att göra musik...

Fan jag har missat något är inne på album 3 och ett gäng 7or men har fortfarande inte en enda helmholzlåda......

Som någon skrev innan, det behövs fler rockers här på forumet!

Spelar på samma klubb i Hamburg i morgon som The Beatles spelade på i början på 60:talet, undrar om de har någon helmholzlåda där??

Oi!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaså DÄR!!!!!!!!!!

Ett innerligt Lycka till!

Tackar 😉

Fatta inte att de var samma ställe förrän idag när jag leta adressen till stället...

Kommer bli en fet jävla adrenalin urladdning i morgon, naturligt hög i en vecka 😉

Men evil lyssnar på era låtar på myspace nu, är redigt bra Pönk.

Vet inte om ni redan gjort det men adda alla tyska bolag ni kan hitta, kan rekomendera Sunny Bastards.

Sunny och Chris är väldigt trevliga och gillar svenska band.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...