Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

behöver klippa mig hur ska jag klippa mig svara

Tycker du har ball frisyr killis! Behåll det!

Annars skulle du kunna snagga på sidorna, lite kortare lugg, kortare baktill. Eller så inte!

😛

edit, såg nu att du typ haft så. xD

Redigerat av Memphis
Annons
Postat

Jag orkar. Men behöver inte gå dit idag.

Få se om det kommer nån hantverkare.

Ska ut och handla dock. Mjölk bland andra.

🙂

V6 Dual action//:debatt

Postat

Det sägs att det är bra att ha ett separat ställe där man registrerar sitt artistnamn, domännamn, att det inte är detsamma som ens webbhotell. Varför? Jag har inte blivit övertygad om det ännu? Fördelar? Nackdelar?

😕

Postat

Det kom ingen hantverkare igår och inte idag heller hittills. 3 tim 33 min kvar har de på sig.

PAZO!! Tur jag inte meddelande att det var ett akutärende. Det hade kostat mig 2300 kr.

Det ägande hyresvärdsföretaget har lämnat över förvaltningen till ett förvaltningsföretag

som i sin tur lämnat över fastighetsskötseln till ett bygg- och fastighetsskötselföretag

som nu i sin tur lämnar över ärenden till ett annat bygg- och fastighetsskötelföretag.

Det krävs att all den kommunikationen fungerar...

Postat

Flytta är inget alternativ, debatt? Skulle jag iallafall gjort om det fanns lägenheter 😑

Man släpper ogärna en lägenhet som det är 25 års väntetid till...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.