debatt Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 Själv ska jag trycka i mej en liter glass och se på på spåret. Det får gå det med. En hel liter!! Jag har alltid undrat vilka människor som äter mer än 1/4 liter glass åt gången. Fredrik Lindström är en bra tönt. Kristian Luuk är en tönt jag tidigare haft lite svårare för.
slejnard Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 Jag har bestämt att det inte alls är för stalkigt och påträngande att vänta in söt tjej (ej Veronica) på måndag också och att risken att hon börjar misstänka att jag gjorde det med flit är mindre än vad jag tjänar i umgängestid. Helt rätt. Jag kommer (inte) vänta hela livet på att mitt livs kärlek " kanske" åxå gillar mig mer än som "bara kompis". Under tiden är det bara att leva livet ☺️. So go for it Dingis! (Rock N Roll-hjärnan har pratat)
debatt Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 Jag har bestämt att det inte alls är för stalkigt och påträngande att vänta in söt tjej (ej Veronica) på måndag också och att risken att hon börjar misstänka att jag gjorde det med flit är mindre än vad jag tjänar i umgängestid. Är det inte Veronica??? 😮 Nej, nu får jag sluta. Man kan tro jag är full. Stalka på. Kom på en idé nu.
Dingbats Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 Helt rätt. Jag kommer (inte) vänta hela livet på att mitt livs kärlek " kanske" åxå gillar mig mer än som "bara kompis". Under tiden är det bara att leva livet ☺️. So go for it Dingis! (Rock N Roll-hjärnan har pratat) Tack! Jag kan behöva lite mer rock 'n roll-instinkter. 🙂 Snygg parentetisering av "inte" också.
Dingbats Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 Är det inte Veronica??? 😮 Nej, nu får jag sluta. Man kan tro jag är full. Stalka på. Kom på en idé nu. Det är hon som du tror heter det men vars namn egentligen nästan rimmar på vagina. Jag tror ofta att du är full. Vad är det för spännande idé som trängde sig genom skalpen nu då?
Neosus Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 ...VAFAN... Glass lät gott.. Måste man åka å handla? 😕
Dingbats Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 Måste man åka å handla? 😕 Du kan slå två flugor i en smäll genom att bara åka en sväng, för det i sig utgör ju även en handling.
SadamJR Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 Läste "en liten glass" och tyckte det lät mycket gulligare. Vem "trycker i sej" en liten glass. Förresten är den redan slut.
SadamJR Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 En hel liter!! Jag har alltid undrat vilka människor som äter mer än 1/4 liter glass åt gången. Fredrik Lindström är en bra tönt. Kristian Luuk är en tönt jag tidigare haft lite svårare för. Glass är gott, nyttigt och närande. Var la jag nu mina insulinsprutor.
slejnard Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 Mmm...de sjunger rätt bra nya tidens Idoler 🥰..många bättre än originalen tycker iaf jag.
slejnard Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 ...eller så gör man två flugor på smällen Jag har en husfluga som väcker mig ibland. Hon heter Ulla. 😑
slejnard Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 I min värld är det oförståeligt att troll och apor lyckades få förmågan att sitta vid ett tangentbord och skriva??? Inser de inte sina begränsningar??? 😠 All hate! http://www.urbandictionary.com/
slejnard Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 Att inte våga stå för den man är att förneka Gud...men det är ju jag det ( min bitterfittrra sida) Hatar internettrolleri en gång för alla så att det får ett stop för evig frid. Hellvettes åxå...de jävlarna tror ju tom att de styrs av nån satans dator. Fuck off one and ones for all! 😠
slejnard Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 Släng dom i 18 tons bojor...Fredrik Hägglund, Mikael Viklund och polismästaren...hehe ty jag vet vem dom är. Nån jävla tyngd måste vi ha när vi ska gå vidare. 😠
Neosus Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 Håller med fullständigt, Slej! Vilka tror dom att dom är?
slejnard Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 Jävligt kul just nu när de springer omkring runt hela internet och försöker rannasaka sig själva men jag är sjukt jävla trött på dom och deras förbannelse. Fuck off! Till förintelse och evig vila. " Fantomen har tio tigrars styrka och synden straffar sig självt" Hahahahahahhahahahahahahahhahaha 😄
Recommended Posts