Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Lagt brevet i brevlådan nu. Även lämnat in en bok i ekonometri, fast jag hann bli avstängd från biblioteket först. Rätt dåligt att inte lämna in boken förrän 11 dagar efter att lånetiden gått ut när man bor typ två minuter från biblioteket.

Brorsan hade en bok han inte lämnat tillbaka på 20 år.

Kommer att tänka på Seinfeld.

Han har nog lämnat den nu?!

Annons
Postat

För alla vet ju att hiphop inte är musik

Precis, du förstår ju! ☺️ Ungefär som death metal typ. Bara massa skrikande och elände.

Postat

Hej, jag är en artonåring som har knullat, och undrar i vilket hål jag ska stoppa i kuken i? Först finns det ju ett hål lite under fittan, ett annat hål är typ i mitten. Jag knullade i förra veckan, men hon stönade inte, inte någonting alls.

Min kuk är normalt stor, och alla tjejer stönar ju första gången de knullar, så därför kanske jag stoppade in den i fel hål? Jag stoppade in den i hållet där jag pullade henne (precis under fittan)

Postat

Ding bats

Si ça vous intéresse, så ska jag på onsdag stå som en obehaglig stalker i förväg och vänta ut söt tjej på tunnelbaneperrongen där jag byter tåg och hon kliver på, så att jag garanterar att få umgås med henne den dan. Sen ska jag pussa henne torsdag v. 50.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.