JJMusik Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Köpte för ett tag sedan scarbee pre-bass till min hemstudio som är en pc. Nu har jag tagit reda på att jag även får använda licensen på en dator till. Tänkte installera i studion där jag jobbar. Där sitter jag på en mac pro. Tillgången till att ladda ner scarbee var ju bara en vecka efter köpet och då tankade jag bara ner pc-versionen. Så nu sitter jag med en exe-fil på 3GB. Egentligen är det ju ingen programfil i sig - utan exe-filen talar väl bara om vart innehållet ska ligga... Det är ju innehållet jag vill åt, alltså kontakt .nki -filerna. Placera dem rätt kan jag ju göra själv. Någon som har en lösning?
JJMusik Postat 9 september 2010 Trådstartare Postat 9 september 2010 Okej, går ej. Tiden för det är ute. tråkigt
Claes Holmerup Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Skicka ett mail till Native Instuments och förklara situationen, så borde de väl kunna vara hyggliga och ge dig möjlighet att hämta den versionen också...?
hegobald Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 Fast det kanske är en arkivfil innehållandes en OS X version av programmet också? Läs följande inlägg http://hints.macworld.com/article.php?story=20041227030618317
Linus Postat 9 september 2010 Postat 9 september 2010 On 2010-09-09 at 14:33 sa JJMusik: Det är ju innehållet jag vill åt, alltså kontakt .nki -filerna. Placera dem rätt kan jag ju göra själv.Isåfall behöver du väl inte exe-filen? Om du har installerat det på din PC, kopiera ut filerna+licensen till en extern hårddisk och stoppa i din Mac?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.