Jump to content
Annons

John Eriksson / dUnreal


dUnreal

Recommended Posts

Tjena! 🙂

John heter jag, 16 Är, frÄn en hÄla kallad Ronneby lÄngt ner i södra blekinge.

Har hÄllt pÄ med FL studio i snart 3 Är tror jag. Producerar frÀmst hardstyle, men Àven lite electro house, techno, etc.

Är i stĂ€ndig utveckling, nu börjar det lĂ„ta bra, men för ett Ă„r sen sög jag. Förhoppningsvis kan jag sĂ€ga likadand nĂ€sta Ă„r 😎

Bland annat sÄ letar jag efter en kille/tjej att producera med som har samma intresse som jag, gÀrna nÄgon som Àr dj-kunnig.

Detta ser för övrigt ut som ett mycket trevligt forum och jag hoppas att jag kan bĂ„de ta del av och dela med mig av information. Min youtube-kanal hittar ni hĂ€r! â˜ș

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons

Tjena! 🙂

John heter jag, 16 Är, frÄn en hÄla kallad Ronneby lÄngt ner i södra blekinge.

Har hÄllt pÄ med FL studio i snart 3 Är tror jag. Producerar frÀmst hardstyle, men Àven lite electro house, techno, etc.

Är i stĂ€ndig utveckling, nu börjar det lĂ„ta bra, men för ett Ă„r sen sög jag. Förhoppningsvis kan jag sĂ€ga likadand nĂ€sta Ă„r 😎

Bland annat sÄ letar jag efter en kille/tjej att producera med som har samma intresse som jag, gÀrna nÄgon som Àr dj-kunnig.

Detta ser för övrigt ut som ett mycket trevligt forum och jag hoppas att jag kan bĂ„de ta del av och dela med mig av information. Min youtube-kanal hittar ni hĂ€r! â˜ș

VÀlkommen, jag Àr inte nyast lÀngre! kul youtube-kanal har du ocksÄ, jag fÄr vÀl önska dig lycka till!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...