Mike Nah Postat 19 januari 2005 Postat 19 januari 2005 Jag har jobbat med Logic på jobbet i två år snart och har nu köpt lite grejer hem för att börja spela in men...Jag köpte ett EMU 1820 och det följde med Cubase VST 5.1 Min fråga är: Hur fasen spelar jag in fler spår än ett!?! Hoppas på snabbt svar. //Mike
Diwic Postat 19 januari 2005 Postat 19 januari 2005 http://www.espace-cubase.org/anglais/page.php?page=level1am1 // David
trancer Postat 24 januari 2005 Postat 24 januari 2005 Jag har jobbat med Logic på jobbet i två år snart och har nu köpt lite grejer hem för att börja spela in men...Jag köpte ett EMU 1820 och det följde med Cubase VST 5.1 Min fråga är: Hur fasen spelar jag in fler spår än ett!?! Hoppas på snabbt svar. //Mike Börja med att byta programvara kanske ? finns ingen anledning att jobba med VST 5 , när det finns Cubase SX 1/2/3 nu allt är ju fan så mkt bättre och smidigare i SX versionerna, enligt mig iallafall /Perrra
Lasse Mongo (oregistrerad) Postat 24 januari 2005 Postat 24 januari 2005 först panels->inputs och aktivera alla dina inputs sedan menyn options-> multirecord och active, och sen i mixern eller i arrange-fönstret så klickar du på "In 1L" och väljer i listan vilken kanal det ska vara ex "in 2R osv sedan måste du i arrange-fönstret aktivera de spår som ska vara igång, allt står i manualen också. spara denna som en .def så har du det alltid när du startar ett nytt projekt lycka till och botten upp
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.