Guest maxmaxmax Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 när jag väljer att den bara ska visa svenska träffar får jag ändå upp engelska. och hela förstasidan visar träffar som inte har någonting med saken att göra: internet story, cash loans, "find anything at snap". en öl till den som hjälper. jag går crazy bananas på det här! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ken Kängström Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 Samma sak händer mig. Besviken på er google 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maxmaxmax Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 hittade hur man avinstallerar det. 1. sök på något 2. på sidan med alla träffar, se långt ner till höger efter "remove advare" 3. klicka och följ instruktionerna. sen är allt som vanligt igen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrix Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 Har det inte alltid varit så? Tycker jämt ja får upp en massa amerikanskt skräp 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
brojd Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 Har det inte alltid varit så? Tycker jämt ja får upp en massa amerikanskt skräp 😆 Jo, för allt som kommer från amerika är skäp... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MusicNixon Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 Har det inte alltid varit så? Tycker jämt ja får upp en massa amerikanskt skräp 😏 Jo, för allt som kommer från amerika är skäp... Nejdå! Finns mycket amerikanskt som är bra! Bossa nova, tacos och potatis t.ex. 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vallhagen Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 Har det inte alltid varit så? Tycker jämt ja får upp en massa amerikanskt skräp 😏 Jo, för allt som kommer från amerika är skäp... Nejdå! Finns mycket amerikanskt som är bra! Bossa nova, tacos och potatis t.ex. 😄 Eventuellt har också någongång någon amerikansk rockartist gjort något bra 😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
brojd Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 Kanske skulle lagt till en smiley på mitt inlägg också för att påvisa att jag var ironisk.. Amerikanarna har ju gett oss Twisted Sister!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts