Daniel Postat 3 juli 2010 Postat 3 juli 2010 Kommer sĂ„ smĂ„ningom skaffa lite fler preamps och har kikat lite pĂ„ API 3124. Ăr ute efter högkvalitets transientsnabb preamp. Har ni tips pĂ„ liknande preampar eller annat som jag bara mĂ„ste kolla in sĂ„ skriv gĂ€rna en rad.
Alexho Postat 3 juli 2010 Postat 3 juli 2010 HeJ! Jag gillar verkligen API's prylar. AnvÀnder 512'or pÄ nÀstan allt. Ett alternativ till 3124 Àr TK Audio DP-1 som lÄter riktigt bra. DÀr kan du fÄ 3 olika sorters sound. Men du har inte det typiska API-soundet med en mjuk, skön botten och den glasklara diskanten! En annan som jag gillar Àr Neve Portico 5012. Du kan lyssna pÄ de olika hÀr. Lycka Till!
hwasser Postat 4 juli 2010 Postat 4 juli 2010 Varför inte den hÀr? http://www.thomann.de/se/ams_neve_4081_quad_mic_preamp.htm fyra kanalers neve 1081.
red_house_painter Postat 29 juli 2010 Postat 29 juli 2010 (redigerat) gillar ocksÄ api. alltid sÀkert kort. du gÄr garanterat inte fel med api nÄgonstans. annars har vi en av mina nya favoriter! Great River! http://www.greatriverelectronics.com/product.cfm?ID=19&type=0 testade den en del i en studio i usa. Àger dock ingen sjÀlv Ànnu grejen Àr vÀl den ocksÄ att 3124 Àr sjukt prisvÀrd. du kommer alltid kunna ha den till grejer. med 2 great river blir det dubbelt sÄ dyrt. gÄr ju alltid att köpa en sÄdan dÀr senare. kör pÄ 3124 sÄ lÀnge! Redigerat 29 juli 2010 av red_house_painter
Claes Holmerup Postat 29 juli 2010 Postat 29 juli 2010 Mina förslag, om du vill ha transparenta högkvalitets-preamps, blir mina förslag Benchmark Pre420, True Systems Precision8 eller Audient ASP008 (de tvĂ„ senare har 8 kanaler, men Ă€ndĂ„... đ ).
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.