Mike_B Postat 13 juni 2010 Postat 13 juni 2010 Jag är ute efter att kunna shapa mina synthar, gitarr mm med en BRA analog mixer innan ljudet går in i datorn. Jag behöver inte många kanalar, räcker med 8 mono. Det jag vill ha är väldigt bra EQ del...4 band med 2 midband parametriska, och de ska vara riktigt bra kvalitét på EQ-delen. Jag har haft svårt att hitta små mixrar som har detta...kan någon tipsa mig om några? Drömmen vore en mixer med liknande kanalstrippar som SSL fast bara typ 8 kanaler.
desvaenger Postat 13 juni 2010 Postat 13 juni 2010 TL Audio har ju lite mixrar, men de kanske inte passar dig? EQ-delen på dom har fått bra kritik, och ska vara väldigt "musikaliska".
Mike_B Postat 18 juni 2010 Trådstartare Postat 18 juni 2010 Det lutar åt att jag köper en Allen & Heath mixer och sen kopplar den till min Digitech Rör-preamp/EQ för att värma lite och polera de sista =)
Alexho Postat 21 juni 2010 Postat 21 juni 2010 (redigerat) toft atb har kommit med en 8 kanals mixer. De låter bra för pengen Redigerat 4 oktober 2010 av Alexho
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.