Jump to content
Annons

Någon som vill komma på en rolig text?


JoannaD

Recommended Posts

Jag söker någon som kan komma på text till denna, EJ FÄRDIGA, låt... Jag kommer inte vidare mer själv med musiken (nej jag är inte så kunnig=)) Trummorna är från loops i Garageband men resten har jag gjort själv. Ska försöka ta hjälp av någon annan sen.. när texten finns!! Det finns ingen sång på, eftersom jag verkligen inte kommit på nån bra text.. det måste vara en relativt snabb sång=mer text.. så det inte blir för segt. Det kan handla om vad som helst, men jag hade tänkt

mig något "cheeky".

http://rapidshare.com/files/395591032/youre_so_boring_2.mp3

Jag VEEET att den här låten kommer har potential, vet inte om det hörs nu bara 😛 men som sagt, behöver text nu först och främst.. Någon? =))

Redigerat av JoannaD
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Yeah, jag gillar trumkompet och stråkprylen - men så är jag ju en sucker för båda två... Får jag använda det som jag fixar en text? jag tror också på potentialen, men väntar på refrängen. Den skulle man kunna göra bra från en lätt uppgång, lite U2 stil tror jag på, och så en del gitarrer :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

mjo det borde jag kanske kunna göra, i refrängen vet jag inte, för jag vet inte hur sången ska vara där än, men versen är ju enkel... men det blir inget spelande på piano då, kommer gå för segt haha, jag får ta

min gamla sång som jag hade, dock är texten skiit där..

Franska kan jag inte, så engelska är nog bäst 🙂 Jag tycker svenska är svårt att sjunga av nån konstig anledning..

Hej!

Intressant.

Några frågor:

- Svenska eller engelska? Egentligen skulle det nog vara på franska, men det kan inte jag 🙂

- Du skulle inte kunna lägga på en tydligare melodislinga.

Link to comment
Dela på andra sajter

hmmm, näe, inte använda mer än att referera till att du har skrivit texten.... 🙂 Och jag skriver såklart det om jag lägger upp den nånstans senare.

Jag vet inte om jag kommer göra om den till nåt U2-liknande, men allt sånt är iaf senare.. Det ska in lite fler ljud ja så att melodin blir lite tydligare..

Yeah, jag gillar trumkompet och stråkprylen - men så är jag ju en sucker för båda två... Får jag använda det som jag fixar en text? jag tror också på potentialen, men väntar på refrängen. Den skulle man kunna göra bra från en lätt uppgång, lite U2 stil tror jag på, och så en del gitarrer 🙂
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...