Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Hitler dog inte i bunkern i Berlin, sägs det. Med hjälp av SS lyckades han fly och gömde sig i Hartzbergen i över ett år. Sedan flydde han neråt Italien för att ta en båt till Sydamerika men då fick Stalins agenter tag på honom och förde honom till Moskva i all hemlighet. Stalin satte honom i en bur i ett dolt utrymme i Kreml där han tillbringade återstoden av sitt liv i sin egen avföring och blev tokig, om han inte redan var det. Stalin besökte honom varje söndag och log milt åt honom. Hitler överlevde t o m Stalin och blev mördad strax efter Stalin själv blev det. Det finns inga bevis.

Det där kan inte va sant. Stalin log aldrig milt.

Postat

Ni båda är lite sena.

Har redan klockan på bilden ovan! 😛

Mäh. xD 😛

Då var ju min magkänsla helt rätt när jag gissade att den skulle passa dig. 😄

Postat

Runns se har fått reprimander. Det måste vara skumt. Nåt Asiengrejs.

Blev utkastad från Nätet två gånger nu senaste kvarten när jag försökte gå in där.

Postat

Synd att armbandet var rosa bara.

Kan tänka mig en sån.

Skulle vilja ha en musse pigg-klocka, som killen i dumskallarnas sammansvärjning.

Postat

Typ som jag! 😮

Men jag "vill rädda världen" lite också 😮

Cool! 😮

Med "rädda världen", menar du typ volontärarbete? Eller menar du något ingenjörsjobb som utvecklar typ saker som vattenrenare till Afrika, hörselapparater, rullstolar? 😕

Eller något helt annat? 😲

Postat

Cool! 😮

Med "rädda världen", menar du typ volontärarbete? Eller menar du något ingenjörsjobb som utvecklar typ saker som vattenrenare till Afrika, hörselapparater, rullstolar? 😕

Eller något helt annat? 😲

Vattenrenare, Rädda miljön, ge vatten till folk som inte har det osv osv osv 😛

Postat

Vattenrenare, Rädda miljön, ge vatten till folk som inte har det osv osv osv 😛

Jag är törstig, så butler borde ju passa dig då. Iaf passar det mig ifall du ger mig ett glas vatten.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.