Neosus Postat 21 augusti 2010 Postat 21 augusti 2010 http://www.youtube.com/watch?v=JOVZnMqiNIY&feature=related
debatt Postat 21 augusti 2010 Postat 21 augusti 2010 Jag blev bortbjuden över julen också idag, till Jönköping. Får se hur det blir med den saken. Ikväll kom ett mycket mystiskt ljud utanför huset. Det var så lågfrekvent att det knappt hördes. Förra gången jag var där så flög fotoramar rakt ut från en hylla plötsligt. Det händer alltid något numera.
debatt Postat 21 augusti 2010 Postat 21 augusti 2010 http://www.youtube.com/watch?v=JOVZnMqiNIY&feature=related När hon stötte PÅ mig så STÖTTE hon på mig. Det var lite pinsamt.
Neosus Postat 21 augusti 2010 Postat 21 augusti 2010 När hon stötte PÅ mig så STÖTTE hon på mig. Det var lite pinsamt. Äre sant? 😮
Dingbats Postat 21 augusti 2010 Postat 21 augusti 2010 Den ene stod och pissade när jag kom. Han blev rädd. Konstigt beteende. Pissandet eller räddandet?
debatt Postat 21 augusti 2010 Postat 21 augusti 2010 F.ö. är nog Fångad av en stormvind den sämsta schlager jag vet... Varför? Jo, när hon sjunger "när det blåser", så sjunger i fel tempo plötsligt. Det låter inte klokt. Sedan är ju hela låten kass också, det gör nog sitt till...
Dingbats Postat 21 augusti 2010 Postat 21 augusti 2010 Det var så lågfrekvent att det knappt hördes. På konsum i centrum har de ett lysrör som ger ifrån sig en sån FRUKTANSVÄRD högfrekvent ton som knappt hörs, den bara känns. Vidrigt. Du skulle säkert inte märka nåt efter som du av allt att döma är över 25.
debatt Postat 21 augusti 2010 Postat 21 augusti 2010 Äre sant? 😮 Ja. Jag var en sväng på stan, bara sådär och hade ingen aning om ifall det var nåt på gång eller så. Det var i Femmanhuset Nordstan (en väldig massa butiker). Hon hade antagligen sjungit nåt från nån ny skiva på den uppbyggda scenen. Jag är ärligt talat inte insatt ett dugg. Sedan stötte jag på henne i farten där och så sket hon plötsligt i sina livvakter eller vad det var för töntar som hon kom dragandes med och så heja hon och börja snacka och var flirtig... jag skulle ju bara gå och köpa kopieringspapper. Hade ju inte tid med det. Undrar om hon trodde att jag var en kändis? Som han i dörren till musikaffärn som jag hela tiden glömmer av vad han heter...
debatt Postat 21 augusti 2010 Postat 21 augusti 2010 På konsum i centrum har de ett lysrör som ger ifrån sig en sån FRUKTANSVÄRD högfrekvent ton som knappt hörs, den bara känns. Vidrigt. Du skulle säkert inte märka nåt efter som du av allt att döma är över 25. Vilken gata talar vi om nu? Jag kanske besöker Konsum.
Neosus Postat 21 augusti 2010 Postat 21 augusti 2010 Ja. Jag var en sväng på stan, bara sådär och hade ingen aning om ifall det var nåt på gång eller så. Det var i Femmanhuset Nordstan (en väldig massa butiker). Hon hade antagligen sjungit nåt från nån ny skiva på den uppbyggda scenen. Jag är ärligt talat inte insatt ett dugg. Sedan stötte jag på henne i farten där och så sket hon plötsligt i sina livvakter eller vad det var för töntar som hon kom dragandes med och så heja hon och börja snacka och var flirtig... jag skulle ju bara gå och köpa kopieringspapper. Hade ju inte tid med det. Undrar om hon trodde att jag var en kändis? Som han i dörren till musikaffärn som jag hela tiden glömmer av vad han heter... Vafan där missade du en viktig....en viktig.... eeeh Jag saknar ord! 😄
Memphis Postat 21 augusti 2010 Postat 21 augusti 2010 Ja. Jag var en sväng på stan, bara sådär och hade ingen aning om ifall det var nåt på gång eller så. Det var i Femmanhuset Nordstan (en väldig massa butiker). Hon hade antagligen sjungit nåt från nån ny skiva på den uppbyggda scenen. Jag är ärligt talat inte insatt ett dugg. Sedan stötte jag på henne i farten där och så sket hon plötsligt i sina livvakter eller vad det var för töntar som hon kom dragandes med och så heja hon och börja snacka och var flirtig... jag skulle ju bara gå och köpa kopieringspapper. Hade ju inte tid med det. Undrar om hon trodde att jag var en kändis? Som han i dörren till musikaffärn som jag hela tiden glömmer av vad han heter... "Hade ju inte tid med sånt" 😆 Så annars hade ni med stor chans varit ett par nu alltså. Då hade vi haft en kändis i längsta. 😄
Dingbats Postat 21 augusti 2010 Postat 21 augusti 2010 Vilken gata talar vi om nu? Jag kanske besöker Konsum. Vi talar om Gubbängstorget, eller om adressen är Lingvägen. En annan rolig grej med Konsum där är att jag lyckades köpa läsk och godis och chips osv för exakt 100 kronor. det är bra.
debatt Postat 21 augusti 2010 Postat 21 augusti 2010 Vafan där missade du en viktig....en viktig.... eeeh Jag saknar ord! 😄 Jag missade ingenting. Jag var inte ett dugg intresserad.
Dingbats Postat 21 augusti 2010 Postat 21 augusti 2010 Jag skulle lätt kunna ta....eh... 😱 ... den i tvåan?
debatt Postat 21 augusti 2010 Postat 21 augusti 2010 Vi talar om Gubbängstorget, eller om adressen är Lingvägen. En annan rolig grej med Konsum där är att jag lyckades köpa läsk och godis och chips osv för exakt 100 kronor. det är bra. Det var bra jobbat! Jag tror i så fall att du INTE bara köpte EN stor läsk och EN stor chipspåse. Du måste nog åtminstone ha köpte endera TVÅ läsk eller TVÅ chipspåsar. Jag tror nämligen inte att du handlade godis för mer än 50 spänn. Såvida du inte köpte något separat också, såsom en stor Marabou Schweizernöt eller nåt.
Dingbats Postat 21 augusti 2010 Postat 21 augusti 2010 Det var bra jobbat! Jag tror i så fall att du INTE bara köpte EN stor läsk och EN stor chipspåse. Du måste nog åtminstone ha köpte endera TVÅ läsk eller TVÅ chipspåsar. Jag tror nämligen inte att du handlade godis för mer än 50 spänn. Såvida du inte köpte något separat också, såsom en stor Marabou Schweizernöt eller nåt. Det var mer grejer. Det var nån vitamindryck och nån chokladkaka och jag minns inte.
Dingbats Postat 21 augusti 2010 Postat 21 augusti 2010 Nyponsopa blev det här Att du minns det såhär åtta år senare.
debatt Postat 21 augusti 2010 Postat 21 augusti 2010 Det var mer grejer. Det var nån vitamindryck och nån chokladkaka och jag minns inte. Nu blev jag sugen här. Och härhemma finns absolut ingenting. Sedan är det en massa jag ska undvika också är det sagt. Men man måste ju "leva" också... tror jag Hade jag 100 spänn nu att spendera och en öppen butik med fullt utbud skulle jag välja: Lösgodis 35 kr cirka. Rosavita stora mjuka nappar, sötlakrits, punschpraliner och lite annat. Sorbet, hallon 20 kr Cashewnötter 25 kr Marabou Schweizernöt, stor 20 kr
Dingbats Postat 21 augusti 2010 Postat 21 augusti 2010 Lösgodis 35 kr cirka. Rosavita stora mjuka nappar, sötlakrits, punschpraliner och lite annat. Sorbet, hallon 20 kr Cashewnötter 25 kr Marabou Schweizernöt, stor 20 kr De hade sorbet på Konsum men den gick för 50 spänn! Hutlöst. Cashew får man nog tyvärr inte mycket för 25 kr. Skulle byta ut lösgodiset mot mer cashew och en Schweppes päron.
debatt Postat 21 augusti 2010 Postat 21 augusti 2010 Dalene Kurtis blev Playmate of the Year detta år. Född i Apple Valley, California.
debatt Postat 21 augusti 2010 Postat 21 augusti 2010 De hade sorbet på Konsum men den gick för 50 spänn! Hutlöst. Cashew får man nog tyvärr inte mycket för 25 kr. Skulle byta ut lösgodiset mot mer cashew och en Schweppes päron. Nej, det var dyrt som attan. Kravmärkt 1 liters då eller? Cashew, då tänkte jag på en sån där liten ekologisk påse Eldorados. Den kostar så, 110 gram? Schweppes päron har jag aldrig druckit. Jag har päron hemma, så därför skippade jag dricka helt.
Fidden Postat 21 augusti 2010 Postat 21 augusti 2010 Ekologisk påse? Är det inte bättre om NÖTTERNA är ekologiska? HAHAHAHAHAHAHA... Ha.. ha. h.. 😏
Recommended Posts