Micke H Postat 7 juni 2010 Postat 7 juni 2010 Kvinnor är vackra, om än dock jävligt knepiga, varelser. 😮
Dingbats Postat 7 juni 2010 Postat 7 juni 2010 Kvinnor är vackra, om än dock jävligt knepiga, varelser. 😮 Lögnaktiga svin sa jag ju.
Dingbats Postat 7 juni 2010 Postat 7 juni 2010 Vem identifierar ni er mest med? För mig är det han i den blårandiga skjortan.
Neosus Postat 7 juni 2010 Postat 7 juni 2010 Eller i alla fall isländska kvinnor. Jo dom e ju som islandshästar Små men jävligt bred om baken
Dingbats Postat 7 juni 2010 Postat 7 juni 2010 Jo dom e ju som islandshästar Små men jävligt bred om baken Och så anklagar de en för våldtäkt och får en i fängelse! 😠
Overkill Postat 8 juni 2010 Postat 8 juni 2010 Fattar inte riktigt grejen med folk som inte kallar det för sommarlov efter gymnasiet.
Dingbats Postat 8 juni 2010 Postat 8 juni 2010 Fattar inte riktigt grejen med folk som inte kallar det för sommarlov efter gymnasiet. Nja, beror väl på vad man har tänkt göra. Om man inte pluggar vidare direkt så är det ju inte direkt lov.
Overkill Postat 8 juni 2010 Postat 8 juni 2010 Lov på obestämd tid. Nej men den här personen som triggade det här ska plugga vidare. Man hör ju även ibland folk som är mellan tvåan och trean säga "åååh nu har jag mitt sista sommarlov någonsin!!!!".
Overkill Postat 8 juni 2010 Postat 8 juni 2010 Jag ska köpa teve idag! Så nu ska jag sikta på en film varje kväll.
Dingbats Postat 8 juni 2010 Postat 8 juni 2010 Jag ska köpa teve idag! Så nu ska jag sikta på en film varje kväll. Det var ambitiöst! Det orkar inte jag med, det blir för mäktigt.
Dingbats Postat 8 juni 2010 Postat 8 juni 2010 Sitter och funderar på om det är attraktivt med epileptiska tjejer.
Overkill Postat 8 juni 2010 Postat 8 juni 2010 Det var ambitiöst! Det orkar inte jag med, det blir för mäktigt. Kommer säkert att skita sig efter två dagar, men kan ju ha det som ambition i alla fall. Fast när VM kommer vet jag inte hur det blir.
Dingbats Postat 8 juni 2010 Postat 8 juni 2010 Kommer säkert att skita sig efter två dagar, men kan ju ha det som ambition i alla fall. Fast när VM kommer vet jag inte hur det blir. Fotbollsfilm.
debatt Postat 8 juni 2010 Postat 8 juni 2010 Demoversionen lade sig iallafall rätt... iallafall om man skrev in rätt vst-mapp vid installationen. Skrev in? Det kommer ju upp ett förslag, som är rätt lång, med en lång sökväg, menar jag. Ska man ändra den sökvägen alltså? Är det lätt att veta vad den nya sökvägen heter? I mitt Cubase Ess 4 fanns det 3 olika alternativ det kan heta under x2 VST Plug In paths, för att hitta fram till Cubase Ess 4. Men nu finns det 4. Jag letade upp dll-filen i Korg-mappen och valde Add för att lägga in Korg M1 le bland VST-instrumenten där. Koden till Korg M1 le var på 83 tecken och installationen tog 3 timmar. Väl mycket för en gratisplugg.... Vad är Korg rädda för? Fidden, jag ska alltså välja att lägga Add drums i Cubase Ess 4 istället för i Add drums-mappen, för att slippa leta upp den efteråt?
debatt Postat 8 juni 2010 Postat 8 juni 2010 Overkill, ska du se fotbolls-VM? Det är nästan ungefär lika intressant som att se isdans från Polska mästerskapen nu när inte Sverige är med.
debatt Postat 8 juni 2010 Postat 8 juni 2010 I tv igår så recenserades en fransk film med en tjej som skulle spela Brigitte Bardot och de tre tyckande svenska kvinnorna, särskilt en, i studion, förfasade sig över att en sådan mansroll som han spelade fortfarande fanns kvar på film. Hehe... för det första skulle ju filmen gestalta 50-60-talet. För det andra blir man rädd när sådana fanatiska utrotare uttalar sig. För det tredje var det dj**ligt kasst att bägge rökte i scenen.
Recommended Posts