slejnard Postat 7 juni 2010 Postat 7 juni 2010 Iphone 4 i slutet av juli 😄 orka vänta, den jag har är kass 😮 eller ja vi får välan se
Memphis Postat 7 juni 2010 Postat 7 juni 2010 (redigerat) Memphan, sett det här? https://www.studio.se/index.php?showtopic...p;#entry1095587 😆 😮 Nä, hade inte sett det. 😆 Analogfreak har alldeles för mycket fritid. xD Jag undrar hur han skulle reagera om någon började terra hans forum, och reggade sig på nytt hela tiden efter han kickat ut en.. 😄 Redigerat 7 juni 2010 av Memphis
Memphis Postat 7 juni 2010 Postat 7 juni 2010 Å jag kollar mobiler än 😮 Hjälp mig då 😮 Men Slejjis, säg vad dina behov e då! Behöver den ha kamera? Filmkamera? Touchscreen? Vill du kunna gå ut på internet me den? Vill du kunna ha Spotify på den? Behöver den ha ficklampa/blixt? Har du stora fingrar? 😮☺️
debatt Postat 7 juni 2010 Postat 7 juni 2010 Åt rätt håll med ryggen nu, men ett litet bakslag med rösten igen. Det stör mig enormt. Vilar den nu... Det fungerade att installera både Nano keyboardet och dess Kontrol Editor och mjukvara som följde med, dvs. Korg M1 le. Men jag hittar inget av det i Cubase och kan inte öppna vare sig Kontrol Editorn därför och meka eller öppna Korg M1, registrera och testa den. BAJS!
Memphis Postat 7 juni 2010 Postat 7 juni 2010 (redigerat) GÖR DET 😮 Mja, orka. ☺️ Redigerat 7 juni 2010 av Memphis
debatt Postat 7 juni 2010 Postat 7 juni 2010 Öppna Korg M1 le för att registrera det står det. Hur f*n når man Korg M1 le då? Finns ju inte med bland VST-instrumenten i Cubase... Har för mig att jag manuellt var tvungen att plocka in Add drums till Cubase efteråt, och att DET var bökigt!!! Antagligen samma sak med Korg M1 le. Inget vill hamna automatiskt i mitt Cubase Ess 4. Hör du det, Fidden?
slejnard Postat 7 juni 2010 Postat 7 juni 2010 Men Slejjis, säg vad dina behov e då! Behöver den ha kamera? Filmkamera? Touchscreen? Vill du kunna gå ut på internet me den? Vill du kunna ha Spotify på den? Behöver den ha ficklampa/blixt? Har du stora fingrar? 😮☺️ Mjaaaa. Behoven verkar växa ju mer jag läser om mobilers funktioner 😮. Har haft en på avbetalning till grabben men nu finns läge att köpa en egen hyfsad åxå. Får grubbla vidare.
Memphis Postat 7 juni 2010 Postat 7 juni 2010 Får dra mig här, bör sova inom en halvtimma. 😮 Herrå! ☺️
Fidden Postat 7 juni 2010 Postat 7 juni 2010 Öppna Korg M1 le för att registrera det står det.Hur f*n når man Korg M1 le då? Finns ju inte med bland VST-instrumenten i Cubase... Har för mig att jag manuellt var tvungen att plocka in Add drums till Cubase efteråt, och att DET var bökigt!!! Antagligen samma sak med Korg M1 le. Inget vill hamna automatiskt i mitt Cubase Ess 4. Hör du det, Fidden? Demoversionen lade sig iallafall rätt... iallafall om man skrev in rätt vst-mapp vid installationen.
Fidden Postat 7 juni 2010 Postat 7 juni 2010 Orka spela in en brummig gitarr 😮 min gitarr brummar om jag står för nära datorn. om jag håller gitarren precis vid datorn, kan jag höra när hårddisken arbetar xD
Micke H Postat 7 juni 2010 Postat 7 juni 2010 Håller på med en promovideo till bandet. Kommer bli FETT nice! ☺️ Har aldrig arbetat med Adobe Premiere tidigare, enklare än jag trodde. 😮
Neosus Postat 7 juni 2010 Postat 7 juni 2010 min gitarr brummar om jag står för nära datorn. om jag håller gitarren precis vid datorn, kan jag höra när hårddisken arbetar xD Va praktiskt! 😮
Micke H Postat 7 juni 2010 Postat 7 juni 2010 Coolt att man kan exportera i ett format optimerat för YouTube på en gång, sparar tid. Tänkte lägga upp på YouTube på en privat länk sen. Det är inte klart än, bara för att få lite feedback från dom andra i bandet.
Fidden Postat 7 juni 2010 Postat 7 juni 2010 Va praktiskt! ☺️ Eller hur! 😮 jag tror jag ska spela in det någon gång, för då måste ju hårddisken arbeta och då kan man höra det.
slejnard Postat 7 juni 2010 Postat 7 juni 2010 Det bidde en Nokia 5230. Förlängde abonnemanget med Telia så den blev i princip gratis. Gött så kan man lägga månadskostnad för en iphone på roligare saker, tex en banjo 😮
Fidden Postat 7 juni 2010 Postat 7 juni 2010 Härligt! Snyggt basljud. När kommer din fortsättning på längstalåten då? Basljudet är nerpitchad gitarr xD men jag ska skaffa en bas. så är det bara. längstalåten får vi se om jag orkar ta tag i nån gång 😮
slejnard Postat 7 juni 2010 Postat 7 juni 2010 Beställde du öer internet eller vadå? ☺️ Japp via Telia. Eller nä..här i byn så har vi världens största mobilförsäljningsutbud måndagkvällar. 😮
slejnard Postat 7 juni 2010 Postat 7 juni 2010 Basljudet är nerpitchad gitarr xDmen jag ska skaffa en bas. så är det bara. längstalåten får vi se om jag orkar ta tag i nån gång 😮 1.Grymt! Testat det nån gång. Smidigt i reaper. 2. Do it! Men ingen brådska....
Dingbats Postat 7 juni 2010 Postat 7 juni 2010 Det jag lärde mig av filmen är att kvinnor är lögnaktiga svin.
Recommended Posts