Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

xD

Jag drog upp te Uddevalla eftersom min storebror var där och hemma ensam, så vi drog till golfbanan och slog bollar på ranchen! Assoft! 😄 Såg film nyss me. Åt vindruvor å popcorn, fett gott! ☺️

Postat

xD

Jag drog upp te Uddevalla eftersom min storebror var där och hemma ensam, så vi drog till golfbanan och slog bollar på ranchen! Assoft! 😄 Såg film nyss me. Åt vindruvor å popcorn, fett gott! ☺️

Vindruvor + popcorn? 🤪

Postat

vafan vill ni! 😆 Era mammor kan vara ghey. 🤪

nämen tänkte först bara vindruvor men så blev det popcorn oxå, fast det var efter vindruvorna, så man blandade ju inte. 😛

Postat

Mmm hade ju den här i "80-talsfestivalen" men börjar nästan tycka den är för bra för att förbli en monotonisk parodi på Rosanna. Nån som vill hjälpa till å göra om trummor å kanske nåt annat fett, typ syntar? Sen slipar jag mer på sång å gör om osv...

Dig in Belinda:

Postat

Mmm hade ju den här i "80-talsfestivalen" men börjar nästan tycka den är för bra för att förbli en monotonisk parodi på Rosanna. Nån som vill hjälpa till å göra om trummor å kanske nåt annat fett, typ syntar? Sen slipar jag mer på sång å gör om osv...

Dig in Belinda:

Shit va bra låt Slejj!

Postat

Görni? 😕

Jag surfar runt och letar grymma posters att ha på väggarna i lägenheten!

Både musik och film-posters liksom!

Postat

MItt nya tidsfördriv är att göra en massa loopar.. När man ändå inte orkar göra hela låtar s¨å kan man väl göra...eeh...halva låtar istället? 😕

...de e va ja gör alltså. Antecknar ni? :rolleyes:

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.