Neosus Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 http://www.youtube.com/watch?v=DBmFeOV2z98&feature=related
slejnard Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 lugna, det kommer säkert en new wave. new wawe of brittish heavy metal 😏 bevare mig väl.. 😏
Pazo Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 new wawe of brittish heavy metal 😏 bevare mig väl.. 😏 huh? 😳
slejnard Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 haha. TABBE slej! 😄 Nope! Fick wawe av neosus men fattade aldrig vad man skulle göra med den...tsunamis? 😕
Pazo Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 (redigerat) Här kan i få höra hur den låter hittils. 🙂 Skulle verkligen behöva nån typ av Rap/sång på eller hellst tjejrap iof men ändå 🙁 Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 5 augusti 2010 av Pazo
Pazo Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 Nope! Fick wawe av neosus men fattade aldrig vad man skulle göra med den...tsunamis? 😕 Syftade på det i facebook!! 😛
debatt Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 Vem? Och vad har du i görningen musikmässigt? Ingenting för närvarande. Väntar tid till logoped. Ska väl spela in grunder till låtar, tror jag.
slejnard Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 Här kan i få höra hur den låter hittils. 🙂 Skulle verkligen behöva nån typ av Rap/sång på eller hellst tjejrap iof men ändå 🙁 Your browser does not support the HTML5 audio tag Gillar men var är fetman? Vänta inte så länge. Har lärt känna en jäkligt duktig snubbe som gillar att rappa. Länk snart...
debatt Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 Fick åxå wawe men fattade inte syftet. 😲 Känner etablerade som använder Wave fortfarande (antar vi talar om inspelningsprogrammet nu?). De har varit i England, USA o Sydamerika på turné och sånt och det. De säger att det är mycket enklare än Cubase och Pro Tools. Dessutom gratis. JAg vet inte.
slejnard Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 Ingenting för närvarande. Väntar tid till logoped. Ska väl spela in grunder till låtar, tror jag. Coolt! Vill du att vi ska sparka varandra i röven för att skapa så är jag på! Lider av fet uttråkningshet och får inget gjort.
Pazo Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 Gillar men var är fetman? Vänta inte så länge. Har lärt känna en jäkligt duktig snubbe som gillar att rappa. Länk snart... Vad menaru med fetman? 😕
slejnard Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 Gillar men var är fetman? Vänta inte så länge. Har lärt känna en jäkligt duktig snubbe som gillar att rappa. Länk snart... ok här.. Your browser does not support the HTML5 audio tag
slejnard Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 funkar ju aldrig! 😠 Your browser does not support the HTML5 audio tag
Pazo Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 funkar ju aldrig! 😠 Your browser does not support the HTML5 audio tag FUnkar inte med speedyshare
slejnard Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 Vad menaru med fetman? 😕 menar bara att jag saknar bas! Fet bas! Kanske jag som e arbetsskadad... du brukar ju göra det..men låten är asfin!
slejnard Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 FUnkar inte med speedyshare mmm...vart ska jag lägga den då? 😕
slejnard Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 Your browser does not support the HTML5 audio tag
Pazo Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 menar bara att jag saknar bas! Fet bas! Kanske jag som e arbetsskadad... du brukar ju göra det..men låten är asfin! Ska inte va fet bas på denna ☺️
slejnard Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 Your browser does not support the HTML5 audio tag kanske? 😕 nyreggad
slejnard Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 Å bra satan låter det men blir annan version sen... obs bara slask å jag kan inte mixa sånt därna rap. 😮 Han fick bara vara här å sjunga in så den riktiga kommer sen..
Recommended Posts