Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

när var

Om det inte blir något framöver så spikar vi iallfall det här tycker jag:

Nästa Sommar - 18 juni, en Lördag. Göteborg. Loopan kan säkert fixa lokal. Jag, debatt och loopan kan erbjuda sovplatser. Dagen efter åker vi ut me Loopans segelbåt.

edit, Och vi skramlar ihop kollekt till biljett för de stackare som bor uppe i Lapphelvetet.

? 😱🥰😄

Redigerat av Memphis
Annons
Postat

Ja det är lite svårt eftersom alla bor på så olika ställen. Men det hade ju varit riktigt kul. Tror jag. Eller så hade alla bara suttit där extremt obekväma och efterblivna. Vem vet.

Postat

Ja det är lite svårt eftersom alla bor på så olika ställen. Men det hade ju varit riktigt kul. Tror jag. Eller så hade alla bara suttit där extremt obekväma och efterblivna. Vem vet.

Kan vi inte ha en online-IRL?

Postat (redigerat)

Det är där spriten kommer in i bilden. 😄😆😄

Nemän vafan, det e bara att köra, jag tror inte det blir så, alla känner ju varandra liksom. 😄

Redigerat av Memphis
Postat

...fast jag bor inte i Lappland kom jag på nu 😮

xD

Eller oxå börjar vi slåss istället 😆

😆

Du bara sprutar ur dig sköna citat. 😄 :D

Postat

kan ordna både karta å resa! 😄

Om du kör bil förbi mig så kan ja va kartläsare..

Ta med öl så kan jag läsa på öl-kartan. 😱

Postat (redigerat)

Han bor i Åtvidaberg.

Jasså okej, men då kan Linus plocka upp honom från Kalmar. Lite omväg men Saddam kan bjuda honom på lite Ben & Jerry´s så blir han glad. ☺️

Redigerat av Memphis
Postat

Jasså okej, men då kan Linus plocka upp honom från Kalmar. Lite omväg men Saddam kan bjuda honom på lite Ben & Jerry´s så blir han glad. ☺️

Påminde mig själv om att jag har det i frysen! xD 🥰

Postat (redigerat)

jag får ångest

men chilla. Vi behöver inte göra så stor grej av det, bara träffas och hänga och tjöta lite. ☺️

Redigerat av Memphis
Postat

Påminde mig själv om att jag har det i frysen! xD 🥰

Två bröder i Twin Peaks heter Ben & Jerry! Fan att jag inte kom på det förns nu!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.