Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Seriöst, The Room. Se den! En recensent hade tydligen liknat huvudpersonens skådespeleri vid "Borat trying to do an impression of Christopher Walken playing a mental patient". Klockrent.

Postat

Snygg ljudbild i introt, Krocko. Det hörs tyvärr (i min smak alltså) på kaggen att du lyssnar på metal, klickig som tusan. I övrigt bra faktiskt! Till och med gitarrerna funkar tycker jag, även om det inte är så jag är van att gitarrer låter. Snygg sångstil.

Tack Dingis 🙂

Postat

Såvitt jag har förstått är alla här sjukligt intresserade av alla detaljer i mitt liv trots att jag ofta förbiser livsavgörande händelser i era, så jag vill passa på att påpeka att en tjej som jag tyvärr inte lyckats stalka fram mer info om än att hon är tjugo år, bor i Paris och förhoppningsvis snygg, har erbjudit mig hjälp med eventuell flytt till Paris o dyl. Underbara grejer. Jag kommer få lika mycket ligg som den fula killen som drar till USA i Love Actually.

Love_Actually.jpg

Postat

Så du är så fett seriös med att flytta till parre? 😎

100% seriös, inte riktigt lika säker på om det verkligen kommer hända. Men jag har satt upp som mål att ha ambitionen att försöka sträva åt det hållet. Nämen ja jag hoppas det. Det beror lite på hur det är att plugga i Stockholm och om jag lyckas skaffa kompisar här och så. Och på om det är svårt/omöjligt/alldeles för dyrt att skaffa boende i Paris.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.