slejnard Postat 2 augusti 2010 Postat 2 augusti 2010 Eller så var d det. -87 -87 var har du tagit vägen nu...minns inte 😱
Dingbats Postat 2 augusti 2010 Postat 2 augusti 2010 Seriöst, The Room. Se den! En recensent hade tydligen liknat huvudpersonens skådespeleri vid "Borat trying to do an impression of Christopher Walken playing a mental patient". Klockrent.
Krokodil Postat 2 augusti 2010 Postat 2 augusti 2010 Snygg ljudbild i introt, Krocko. Det hörs tyvärr (i min smak alltså) på kaggen att du lyssnar på metal, klickig som tusan. I övrigt bra faktiskt! Till och med gitarrerna funkar tycker jag, även om det inte är så jag är van att gitarrer låter. Snygg sångstil. Tack Dingis 🙂
slejnard Postat 2 augusti 2010 Postat 2 augusti 2010 Mmmm höll på att somna när jag läste wikin om the Room: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Room_%28film%29 Fast bara det kan göra den sevärd 😄
Memphis Postat 2 augusti 2010 Postat 2 augusti 2010 (redigerat) I can´t, cause it´s full you poor sucker! Redigerat 2 augusti 2010 av Memphis
Dingbats Postat 2 augusti 2010 Postat 2 augusti 2010 Såvitt jag har förstått är alla här sjukligt intresserade av alla detaljer i mitt liv trots att jag ofta förbiser livsavgörande händelser i era, så jag vill passa på att påpeka att en tjej som jag tyvärr inte lyckats stalka fram mer info om än att hon är tjugo år, bor i Paris och förhoppningsvis snygg, har erbjudit mig hjälp med eventuell flytt till Paris o dyl. Underbara grejer. Jag kommer få lika mycket ligg som den fula killen som drar till USA i Love Actually.
Memphis Postat 2 augusti 2010 Postat 2 augusti 2010 Jadu, våra autofokus fungerar alla olika. 😆 :lol:
Dingbats Postat 2 augusti 2010 Postat 2 augusti 2010 Eller i ärlighetens namn inte så mycket kuken i fittan som tungan i mun och huvudet på skaft.
Pazo Postat 2 augusti 2010 Postat 2 augusti 2010 Så du är så fett seriös med att flytta till parre? 😎
Neosus Postat 2 augusti 2010 Postat 2 augusti 2010 Vafan ska du till Paris och göra? Måla tavlor, dricka vin och knulla tjejer eller? ...eller jo det låter ganska trevligt! ☺️
Dingbats Postat 2 augusti 2010 Postat 2 augusti 2010 Så du är så fett seriös med att flytta till parre? 😎 100% seriös, inte riktigt lika säker på om det verkligen kommer hända. Men jag har satt upp som mål att ha ambitionen att försöka sträva åt det hållet. Nämen ja jag hoppas det. Det beror lite på hur det är att plugga i Stockholm och om jag lyckas skaffa kompisar här och så. Och på om det är svårt/omöjligt/alldeles för dyrt att skaffa boende i Paris.
Dingbats Postat 2 augusti 2010 Postat 2 augusti 2010 Men liksom, ju mer jag lovar andra att det ska bli så, desto svårare är det att ångra sig.
Recommended Posts