Fidden Postat 5 juni 2010 Postat 5 juni 2010 fan vad jag känner mig awkward med mina arbetskamrater egentligen xD synd att typ alla kvinns lever tråkigt parförhållande och inte är med ute. har alltid haft lättare att bounda med tjejer. 😊
Dingbats Postat 5 juni 2010 Postat 5 juni 2010 fan vad jag känner mig awkward med mina arbetskamrater egentligen xD synd att typ alla kvinns lever tråkigt parförhållande och inte är med ute. har alltid haft lättare att bounda med tjejer. 😏 Läste "bounca" och lät fantasin skena iväg...
Pazo Postat 6 juni 2010 Postat 6 juni 2010 Hemma nu! Fett full ändå! 11 öl och 1 shot senare12211!!!! 😏
slejnard Postat 6 juni 2010 Postat 6 juni 2010 MEN VAFAN SLEJ! AVSLÖJA!! 😛 Morn! 😄 Orkar inte läsa ikapp 58 sidor 😏 Resumé? Jag har varit i Bosnien. Kombinerad arbetsresa och studiebesök, tom uppträtt! 😮 och efter det i El Stockholmo å sett ACDC. Tåget kom hit 5.25. Skönt att vara hemma i längsta igen 😛
Overkill Postat 6 juni 2010 Postat 6 juni 2010 Nu vill jag veta en grej av er. Ser ni er någonsin i spegeln och tänker "ja herregud, där är 'jag' ja. så ser 'jag' ut, vad cp"? Händer mig hela tiden. Samma sak med att jag hör hur min röst låter. Japp! Tycker det är ganska läskigt ändå. Ibland när jag ser bild på t.ex Hitler, Einstein eller någon annan person som gjort mycket, något viktigt eller hemskt så tänker jag att hur fan kunde allt det där komma ur det där huvudet.
Dingbats Postat 6 juni 2010 Postat 6 juni 2010 Morn! 😄Orkar inte läsa ikapp 58 sidor 😏 Resumé? Jag har varit i Bosnien. Kombinerad arbetsresa och studiebesök, tom uppträtt! 😮 och efter det i El Stockholmo å sett ACDC. Tåget kom hit 5.25. Skönt att vara hemma i längsta igen 😛 Coolt! 😛
Dingbats Postat 6 juni 2010 Postat 6 juni 2010 "förslava oss med gyllet nylle" är slang för "bjud oss på en öl" enligt min dröm.
Dingbats Postat 6 juni 2010 Postat 6 juni 2010 Hade just ett typ en timslångt fantasisamtal med en tjej jag träffade på en fest om en vecka.
Dingbats Postat 6 juni 2010 Postat 6 juni 2010 You have hissed all my mystery lectures. You have tasted a whole worm. Please leave Oxford on the next town drain.
Memphis Postat 6 juni 2010 Postat 6 juni 2010 (redigerat) Morn! 😄Orkar inte läsa ikapp 58 sidor 😏 Resumé? Jag har varit i Bosnien. Kombinerad arbetsresa och studiebesök, tom uppträtt! 😮 och efter det i El Stockholmo å sett ACDC. Tåget kom hit 5.25. Skönt att vara hemma i längsta igen 😛 Nice Slejjis, lät kul! 😛 Okej en resumé: -Micke har opererat sig, det gick bra. -Fidden matlådade i 3 timmar häromdagen. -Killis håller på att köpa nya bågar, säg att #1 ser bäst ut. -Debatt har fått ryggskott men klarar sig. -Jag håller på att köpa soffa. -Grahn försöker sälja sin distpedal. -Grahn har fikat. 😄 Redigerat 6 juni 2010 av Memphis
Dingbats Postat 6 juni 2010 Postat 6 juni 2010 Vem? Trodde du tyckte hon var ful som stryk. Virginie Ledoyen. Presterade mycket bra i La Fille seule.
Fidden Postat 6 juni 2010 Postat 6 juni 2010 Den öppna balkongdörren släpper in frisk luft och en arg whiskeyröst.
Memphis Postat 6 juni 2010 Postat 6 juni 2010 (redigerat) Äntligen har min tå läkt förresten! Kan ni fatta hur skönt det är. Haft konstant smärta i 2 års tid, det har blödit och varat hela tiden. Nu e den fin igen. 😏 Redigerat 6 juni 2010 av Memphis
Memphis Postat 6 juni 2010 Postat 6 juni 2010 Ska in me en polare och titta på vattenkriget iaf, och kolla på STCC, ska bli sköjj!
slejnard Postat 6 juni 2010 Postat 6 juni 2010 Nice Slejjis, lät kul! ☺️ Okej en resumé: -Micke har opererat sig, det gick bra. -Fidden matlådade i 3 timmar häromdagen. -Killis håller på att köpa nya bågar, säg att #1 ser bäst ut. -Debatt har fått ryggskott men klarar sig. -Jag håller på att köpa soffa. -Grahn försöker sälja sin distpedal. -Grahn har fikat. 😄 Nice! Ungefär som vanligt då 😄
debatt Postat 6 juni 2010 Postat 6 juni 2010 Äntligen har min tå läkt förresten! Kan ni fatta hur skönt det är. Haft konstant smärta i 2 års tid, det har blödit och varat hela tiden. Nu e den fin igen. 😄 Ett Hjärtligt grattis! ☺️
Recommended Posts