Dingbats Postat 31 juli 2010 Postat 31 juli 2010 EN GÅNG I SOMMAR BLEV JAG PÅVERKAD AV ETANOL!!!!!! de e helt sant! Jag fick ett stort glas gin & tonic av min farsa och sen välte jag två kaktusar och låtsades att jag tog lsd på fransk fest
Dingbats Postat 31 juli 2010 Postat 31 juli 2010 runkeball är aldrig värt besväret inga undantag gonatt
Fidden Postat 31 juli 2010 Postat 31 juli 2010 inatt jag sjöng i samma kör som arne weise och tommy körberg. det blev nåt fel med tekniken, så vi stod tysta jättelänge och hela den stora publiken i linköpings hästhall blev skitsur. Sen hörde jag DKM på radion, men mina flämtningar och sånt var borta, men lite var kvar i slutet. då blev jag stolt. direkt efter det var brossan med på radion också. det förtog lite av hela grejen.
Fidden Postat 31 juli 2010 Postat 31 juli 2010 sherly clamp och 4 st veronika maggio var med i kören också.
Linus Postat 31 juli 2010 Postat 31 juli 2010 Det är en telefondjävel vi pratar om nu va?! Jag anväånder min bara till att lyssna av mobilsvaren och att skicka/ta emot sms. 😆 Jag använder den mer som handdator med surf och sms. Ringer inte så mycket i telefonen.
Linus Postat 31 juli 2010 Postat 31 juli 2010 inatt jag sjöng i samma kör som arne weise och tommy körberg. det blev nåt fel med tekniken, så vi stod tysta jättelänge och hela den stora publiken i linköpings hästhall blev skitsur. Skön dröm! 😆
Fidden Postat 31 juli 2010 Postat 31 juli 2010 Nu har jag tid att sitta och lira monkey island 2 i flera timmar 🥰
Dingbats Postat 31 juli 2010 Postat 31 juli 2010 Nu har jag tid att sitta och lira monkey island 2 i flera timmar 🥰 Drömmer du nu?
Dingbats Postat 31 juli 2010 Postat 31 juli 2010 Såg The Lovely Bones igår. Den hade kunnat vart en bra film om inte Peter Jackson hade regisserat den. Woooow, spejsade effekter. Fast en grej som var imponerande är att nu ser jag att den fjortonåriga huvudpersonens lillasyster spelades av en sex år äldre tjej, och det såg trovärdigt ut. Saorsie Ronan blir nog het när hon blir äldre:
Dingbats Postat 31 juli 2010 Postat 31 juli 2010 Vilka säger "gå i sönder"???? Och vilka här säger "i fram" om framsätet på en bil? Det gör jag.
Recommended Posts