Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Lobotomi, anyone?

Saddam, du e bara avundsjuk för att du e för ung för att köpa öl.. 😑

😄

Annons
Postat

Kul att det inte går att registrera mitt visakort på paypal pga att banken "avisat" mitt kort. Och så försökte jag ringa kundtjänsten men då e min kod inte "längre aktiv", så kan inte komma fram.

Får en olustig känsla av att debatts förbannelse har spridit sig! 😆

Postat

Funderar på att sluta med matten nu när det roliga är över. Gjorde det ju för att jag ville räkna matte bara för att det är kul och nu så fattar jag ingenting längre så nu är det bara pisstråkigt. Är ju inte direkt några högskolepoäng jag går miste om heller.

Postat

Funderar på att sluta med matten nu när det roliga är över. Gjorde det ju för att jag ville räkna matte bara för att det är kul och nu så fattar jag ingenting längre så nu är det bara pisstråkigt. Är ju inte direkt några högskolepoäng jag går miste om heller.

Så du har nått din inkompetensnivå?

Postat

Colombia has entered the building!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar är inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.