debatt Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 Märkte förresten en miss på Forumet nu!! OM man skriver ett inlägg för snabbt inpå sitt förra inlägg, så kunde man förut klicka på "Markera allt" och sedan "Tillbaka", så kom man till en ny sida och där valde man "Skicka" som ett nytt försök, så skickades meddelandet iaf, så man slapp skriva om det. Det kan man inte nu!!
Linus Postat 9 juli 2010 Postat 9 juli 2010 (redigerat) Your browser does not support the HTML5 audio tag "-Välkomna till På spåret! En applåd för vårt nya husband under ledning av Stefan Grahn!" Redigerat 9 juli 2010 av Linus
debatt Postat 9 juli 2010 Postat 9 juli 2010 Varför står det ofta "Fel på sidan" nedtill till vänster på sidan? T.ex. nu.
debatt Postat 9 juli 2010 Postat 9 juli 2010 Toalettbestyr Tvätta håret Ta på kontaktlinserna Raka mig Hämta den eventuella posten Handla på ICA Äta middag = Mina närmaste 4 timmar.
Neosus Postat 9 juli 2010 Postat 9 juli 2010 "-Välkomna till På spåret! En applåd för vårt nya husband under ledning av Stefan Grahn!" 😊
debatt Postat 9 juli 2010 Postat 9 juli 2010 Herrejävlar!! Man upphör aldrig att förvånas... Detta inlägg kanske främst riktat till SadamJr.
SadamJR Postat 9 juli 2010 Trådstartare Postat 9 juli 2010 Herrejävlar!! Man upphör aldrig att förvånas... Detta inlägg kanske främst riktat till SadamJr. Vadan detta? Jo. Fick hem en elgitarr och en massa plektrum. Har egentligen bara spelat nylonsträngat, och detta för väldigt länge sen. Hur tjockt plektrum ska man använda? Har mellan 0,46 och 1,50. Skriv nu bara inte att jag ska prova mej fram, eller att jag ska ta det som känns bäst eller liknande. Vill att det ska sitta direkt.
SadamJR Postat 9 juli 2010 Trådstartare Postat 9 juli 2010 Undrar om debatts passning till mej hade med valles romanplaner att göra?
Overkill Postat 9 juli 2010 Postat 9 juli 2010 Vadan detta? Jo. Fick hem en elgitarr och en massa plektrum. Har egentligen bara spelat nylonsträngat, och detta för väldigt länge sen. Hur tjockt plektrum ska man använda? Har mellan 0,46 och 1,50. Skriv nu bara inte att jag ska prova mej fram, eller att jag ska ta det som känns bäst eller liknande. Vill att det ska sitta direkt. Personligen föredrar jag jättetunt till stålsträngad akustisk när man ska mata ackord, men gärna lite tjockare till elgitarr. Men generellt så för mig spelar jag hellre med tunnare när det är ackord och lite tjockare när det är annat.
SadamJR Postat 9 juli 2010 Trådstartare Postat 9 juli 2010 Ok. Det är helt nytt för mej. Du kunde inte precisera i mm?
SadamJR Postat 9 juli 2010 Trådstartare Postat 9 juli 2010 Bläckfisken paul har bestämt att spanien vinner vm och att tyskland tar brons.
SadamJR Postat 9 juli 2010 Trådstartare Postat 9 juli 2010 Det är knepigt med färgerna oxå. Har ett lila plektrum som är 1,5 mm och ett som är 0,71 mm.
SadamJR Postat 9 juli 2010 Trådstartare Postat 9 juli 2010 Jag har två skära, två gula, två brandgula, två lila och ett blått, för blues.
debatt Postat 9 juli 2010 Postat 9 juli 2010 0.71 mm, så använder du det vanligaste, även om tendensen på senare år varit att man använder uppemot 1.0 mm. Själv använder jag 0.3-0.7 mm max. Du lär inte bli missnöjd med att använda 0.71 mm-aren. Kan rekommendera märket Brain Picks, då de är sträva och inte tappas ur sitt läge så lätt. 5 spänn styck. 😑
debatt Postat 9 juli 2010 Postat 9 juli 2010 Undrar om debatts passning till mej hade med valles romanplaner att göra? Nej.
Recommended Posts