slejnard Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 Gjorde ett litet stresstest nu med nya ljudkortet och lappentoppen. Verkar fan funka trots den där dsp latency checkern som spikar.
debatt Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 Jag hade absolut ingen aning om vad PlayDo-lera var för nåt innan jag googlade på det nu... 😄 Nu måste jag återgå.
debatt Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 Gjorde ett litet stresstest nu med nya ljudkortet och lappentoppen. Verkar fan funka trots den där dsp latency checkern som spikar. Sedan fattar jag inte riktigt hur man lyckas få med sprak och knaster man hör under inspelning och uppspelning på den färdiga filen sedan. Brorsan har ett tröskverk som låter som ett fyrverkeri vid inspelning, typ "ska egentligen inte gå-pc". Ändå håller han på med världens projektfil nu som ska gå iväg och han har gjort åtskilliga sådana projekt tidigare...
debatt Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 Play doo red. Alltså playdolera som är röd. Awkward namn men. Jag sa alltid modellera när jag var mindre. När jag var liten och skiten. Av modellera. 😆
debatt Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 Goda köttbullar faktiskt. Färdiglagade är alltid godast kalla, varför är det så?
slejnard Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 Val-ross 🥰 Vad hände?? 😮 Här gick man å pinkade några liter åsså smed du in ett fint inlägg! 😕 GRATTIS! 😛
debatt Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 Vad hände?? 😮 Här gick man å pinkade några liter åsså smed du in ett fint inlägg! 😕 GRATTIS! 😛 Tackar och bockar! 😊
debatt Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 Tror jag ska strunta i att skriva det där brevet till Myndigheten idag. De får gå på datumstämpeln istället. Om det där brevet ens behövs nu. Tror jag ska skriva en novell istället. Den där om tunneln.
slejnard Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 Tror jag ska skriva en novell istället. Den där om tunneln. Jag vill läsa!
debatt Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 Jag vill läsa! Jag har ju inte ens börjat på den än... 😆 Alla de tidigare klara är låsta av förlaget, tills de fått tummen ur och bestämt sig. Semestertider.
debatt Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 (redigerat) Älskar min blåtandsmus. Skrollar svinsnabbt 😎 Gillar mitt bluetoothpekdon. Scrollar apfort. 😄 Redigerat 8 juli 2010 av debatt
Linus Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 😆 "...eftersom de lever när du dödar dem." Öh, alla djur lever väl innan de dör? 😆😆
slejnard Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 Ok, äckligt. Nu kommer Olov. Blir förmodat jam å jag kanske slänger upp det sen bara för att testa om det går. Hedda å ta det lugnt i trafiken. 😳
Fidden Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 träningskort har jag tydligen skaffat nu. 199kr i månaden känns överkomligt.
Neosus Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 Play doo red. Alltså playdolera som är röd. Awkward namn men. Lyssna även in hans andra mystiska projekt: http://www.myspace.com/neartheleaves http://www.myspace.com/hallowayshead och lite seriösare.. http://www.myspace.com/theubervillage finns förbaskat mkt bra musik i byn...tror det beror på vattnet från älven ☺️ Har ni sprattelvatten där uppe?
Overkill Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 Har fått min individuella uppgift nu i matten. Ska säga vad som är fel med den här lösningen (det här är början på den) och göra den ordentligt. Ska börja med att skriva "WTF?" stort i början för jag fattar ingenting. 😕 Men men! Det ska jag pilla med efter london.
Recommended Posts