Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Gjorde ett litet stresstest nu med nya ljudkortet och lappentoppen. Verkar fan funka trots den där dsp latency checkern som spikar.

Sedan fattar jag inte riktigt hur man lyckas få med sprak och knaster man hör under inspelning och uppspelning på den färdiga filen sedan.

Brorsan har ett tröskverk som låter som ett fyrverkeri vid inspelning, typ "ska egentligen inte gå-pc". Ändå håller han på med världens

projektfil nu som ska gå iväg och han har gjort åtskilliga sådana projekt tidigare...

Postat

Play doo red. Alltså playdolera som är röd. Awkward namn men.

Jag sa alltid modellera när jag var mindre.

När jag var liten och skiten.

Av modellera.

😆

Postat

Vad hände?? 😮 Här gick man å pinkade några liter åsså smed du in ett fint inlägg! 😕 GRATTIS! 😛

Tackar och bockar!

😊

Postat

Tror jag ska strunta i att skriva det där brevet till Myndigheten idag. De får gå på datumstämpeln istället. Om det där brevet ens behövs nu.

Tror jag ska skriva en novell istället. Den där om tunneln.

Postat

Jag vill läsa!

Jag har ju inte ens börjat på den än... 😆

Alla de tidigare klara är låsta av förlaget, tills de fått tummen ur och bestämt sig.

Semestertider.

Postat (redigerat)

Älskar min blåtandsmus. Skrollar svinsnabbt 😎

Gillar mitt bluetoothpekdon. Scrollar apfort. 😄

Redigerat av debatt
Postat

yQ0Jy.jpg

😆

"...eftersom de lever när du dödar dem."

Öh, alla djur lever väl innan de dör? 😆😆

Postat

Har fått min individuella uppgift nu i matten. Ska säga vad som är fel med den här lösningen (det här är början på den) och göra den ordentligt.

2gtdeme.png

Ska börja med att skriva "WTF?" stort i början för jag fattar ingenting. 😕

Men men! Det ska jag pilla med efter london.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.