Fidden Postat 5 juli 2010 Postat 5 juli 2010 Den måste jag ha! 😆 den måste vara släkting till thingamagoop.
slejnard Postat 5 juli 2010 Postat 5 juli 2010 Ungefär såhär låter den en bit.. 😑 Your browser does not support the HTML5 audio tag Soft! 😊
debatt Postat 5 juli 2010 Postat 5 juli 2010 Vad tycks? Lyssna på några demos. Jag tycker nog att denna Jazzorkesterplugg från Garritan låter bättre än Symfonipluggen från dem. Breathy Sax solo
slejnard Postat 5 juli 2010 Postat 5 juli 2010 Nu är bröllopsremixen klar. Hittade de flesta ljud samt gjorde några egna. Alla nöjda. 🙂
Memphis Postat 5 juli 2010 Postat 5 juli 2010 Nu är bröllopsremixen klar. Hittade de flesta ljud samt gjorde några egna. Alla nöjda. 🙂 Du plockade fram revolvern och hästen och lät grannen hålla mikrofonen? 😄
Memphis Postat 5 juli 2010 Postat 5 juli 2010 (redigerat) Killis! Sånna här skor kan du köpa till Pazo som hemkomstpresent! xD edit, Coolt! Inbyggt spelare. 😛 Redigerat 5 juli 2010 av Memphis
Overkill Postat 5 juli 2010 Postat 5 juli 2010 Haha. Han hade blivit fett glad iaf 😛 Memphan! Har du lyssnat på pussyface? Your browser does not support the HTML5 audio tag Funtar på lägga upp den på forumet och höra lite vad folk tycker 😕
Memphis Postat 5 juli 2010 Postat 5 juli 2010 (redigerat) Haha. Han hade blivit fett glad iaf 😛 Memphan! Har du lyssnat på pussyface? Your browser does not support the HTML5 audio tag Funtar på lägga upp den på forumet och höra lite vad folk tycker 😕 Nej, har inte hört den, inte sett någon länk tidigare. 😕 Sjukt fet var den! 😄 :D Jomen lägg upp den, gört. E sugen på att göra låt men e sjukt tråkigt själv. 😑 Redigerat 5 juli 2010 av Memphis
Overkill Postat 5 juli 2010 Postat 5 juli 2010 Nej, har inte hört den, inte sett någon länk. 😕 Sjukt fet var den! 😄 :D Jomen lägg upp den, gört. E sugen på att göra låt men e sjukt tråkigt själv. 😑 😄🥰 Lade upp den nu! https://www.studio.se/index.php?showtopic=77876
Memphis Postat 5 juli 2010 Postat 5 juli 2010 Okej, så...att....E.. *gäsp* kollar på Shaytards Grahn. 😄
Memphis Postat 5 juli 2010 Postat 5 juli 2010 😮 Grahn kan inte lämna mig.. 😊 Ska oxå sova nu, gunatt! 😄
Recommended Posts