Overkill Postat 29 juni 2010 Postat 29 juni 2010 Idag pillade jag i reason för första gången på två månader!
SadamJR Postat 29 juni 2010 Trådstartare Postat 29 juni 2010 men detta var jävligt roligt xD Vilken text är din?
debatt Postat 29 juni 2010 Postat 29 juni 2010 Vet inte vad rätt svar är 😉 Så du räknade rätt från början alltså! 😛
debatt Postat 29 juni 2010 Postat 29 juni 2010 Idag pillade jag i reason för första gången på två månader! GRATTIS! till #49000 alltså oavsett vad cocomöss säger
debatt Postat 29 juni 2010 Postat 29 juni 2010 Trenden håller i sig! Om Spanien vinner har INGET av de 8 lag jag ville skulle gå vidare från åttondelarna gått vidare... 😉
Fidden Postat 29 juni 2010 Postat 29 juni 2010 Trenden håller i sig! Om Spanien vinner har INGET av de 8 lag jag ville skulle gå vidare från åttondelarna gått vidare... 😉 Trenden är väl snarare att du håller på underdogs?
debatt Postat 29 juni 2010 Postat 29 juni 2010 (redigerat) Trenden är väl snarare att du håller på underdogs? Ja, den trenden stämmer också. Vidare är nu Uruguay, Argentina, Tyskland, Ghana, Holland, Paraguay och Brasilien. Hoppas därför att Ghana, Holland eller Paraguay vinner VM. Alternativt något av de lag som spelar nu ikväll, Spanien-Portugal. Redigerat 29 juni 2010 av debatt
debatt Postat 29 juni 2010 Postat 29 juni 2010 Nu e d CarOOOla på teve, eller CarÅÅla som de flesta säger.
SadamJR Postat 29 juni 2010 Trådstartare Postat 29 juni 2010 Trenden är väl snarare att du håller på underdogs? Eller att han delar ut dödskyssar på löpande band.
Fidden Postat 29 juni 2010 Postat 29 juni 2010 Eller att han delar ut dödskyssar på löpande band. sant. de kanske dör av herpes.
debatt Postat 29 juni 2010 Postat 29 juni 2010 men ok IMORGON kommer jag iallafall spela bas. förhoppningen är den
debatt Postat 29 juni 2010 Postat 29 juni 2010 Eller att han delar ut dödskyssar på löpande band. Intressant. Det kan stämma också.
debatt Postat 29 juni 2010 Postat 29 juni 2010 Kiwi är gott eller nej eller ja kanske eller att om joså... atte hatte fnatte tjatte och knatte 😉
SadamJR Postat 29 juni 2010 Trådstartare Postat 29 juni 2010 men ok IMORGON kommer jag iallafall spela bas. Hoppas mina grejer kommer till på måndag.
Neosus Postat 29 juni 2010 Postat 29 juni 2010 Jag fick iaf halva paketet skivor idag. 😛 ..går dom att lyssna på? 😉
slejnard Postat 29 juni 2010 Postat 29 juni 2010 Ok va kul! 😄 Eller menar näää 😮 Har en fråga: Såg denna tråd om gratis samplingar: https://www.studio.se/index.php?showtopic...p;hl=samplingar men det känns som att leta efter en nål i en höstack efter det som jag behöver till ett uppdrag. Kan någon hjälpa mig hitta en länk eller om nån redan har nån sampling med hästgnägg, galopperande hästar, pistolskott samt även ljud där det låter som att man söker efter radiostationer via gammeldax analogt nät? 😛 Och jag behöver även ljud från skivknaster och "tapestop" = att en LPskiva stannar. Finns det nåt ställe där alla såna ljud finns samlade eller måste jag söka hela internet?? 😉 Hilfe. Några jag känner som ska göra nån kul bröllopssketch för den blivande frun så det får inte kosta nåt. Inte sysslat med sånt men tror jag fixart bara jag får tag på ljuden.
SadamJR Postat 29 juni 2010 Trådstartare Postat 29 juni 2010 Ok va kul! 😄 Eller menar näää 😮 Har en fråga: Såg denna tråd om gratis samplingar: https://www.studio.se/index.php?showtopic...p;hl=samplingar men det känns som att leta efter en nål i en höstack efter det som jag behöver till ett uppdrag. Kan någon hjälpa mig hitta en länk eller om nån redan har nån sampling med hästgnägg, galopperande hästar, pistolskott samt även ljud där det låter som att man söker efter radiostationer via gammeldax analogt nät? 😛 Och jag behöver även ljud från skivknaster och "tapestop" = att en LPskiva stannar. Finns det nåt ställe där alla såna ljud finns samlade eller måste jag söka hela internet?? 😉 Hilfe. Några jag känner som ska göra nån kul bröllopssketch för den blivande frun så det får inte kosta nåt. Inte sysslat med sånt men tror jag fixart bara jag får tag på ljuden. http://www.findsounds.com/ISAPI/search.dll
slejnard Postat 29 juni 2010 Postat 29 juni 2010 http://www.findsounds.com/ISAPI/search.dll Underbart! Gäller bara att hitta de engelska orden. Sökte på horse och prickade direkt. Tack!
Fidden Postat 29 juni 2010 Postat 29 juni 2010 SVT Play har blivit sämre nu 😠 Håller med. Allt har börjat hacka för mig. Inget problem med varken datorkapacitet eller bredband, det är deras flashvideospelare som ställer till det för min dator 😏
SadamJR Postat 29 juni 2010 Trådstartare Postat 29 juni 2010 Trippeln lever. Då gäller det bara att fc honka vinner imorrn. Man får gräva djupt.
Recommended Posts