Pico Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Kaffe är väl ingen konst... 😏 Jo som knäckebröd, husmanskonst? 😕
Neosus Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 http://tinyurl.com/2cekhnm OMG! 😮 VEM har lagt en BACON på forumet? 😠
debatt Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Nu har pizzerian bytt ägare och infört pommes som tillägg 10 kr på pizzorna om man vill ha det. Vad vidrigt. Pommes i sig är ju inte ens gott. Tänk då att besudla pizzan på det viset. Snart ska jag iväg och köpa lösgodis i butiken som har fler än 400 sorter. Det är ju match sedan... Brorsan nämnde dock att U21-laget spelar en vrålviktig kvalmatch borta mot Bulgarien INNAN den match jag tänkte se: Sverige-San Marino. Om U21 tar minst en poäng borta mot Bulgarien så går de till U21-EM-slutspelet!! Hittar dock ingen tv-kanal för den! Pico? Overkill? Pazo? Det blir väl atdhe net som gäller... & Balkan-tv.
Dingbats Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Jag fick ett samtal av en snäll kvinna på Sifo och nu ska jag vara med i något posttest och skicka tio brev i veckan från samma brevlåda.
debatt Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Jag fick ett samtal av en snäll kvinna på Sifo och nu ska jag vara med i något posttest och skicka tio brev i veckan från samma brevlåda. Vid samma tidpunkt ungefär, antar jag.
Micke H Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Fitta i HD-kvalité...vet inte riktigt om det gör mig tänd eller avskräckt. Beror väl på hur det är gjort antar jag.
Micke H Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Jag håller på och utvecklar en ny böld. Jag har nu haft två halsbölder och en böld i ljumsken. Denna gång sitter det i armhålan. Ska till akuten imorgon bitti. Får se om dom vill tömma den på en gång, eller om dom vill ge mig pencilin.
Dingbats Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Jag håller på och utvecklar en ny böld. Hur går du till väga då? Och varför ska de ta bort den innan du har gjort klart den?
Overkill Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Dingis nu måste du skriva 6 inlägg till i någon annan del av forumet och sen sluta.
Recommended Posts