Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 3


SadamJR

Recommended Posts

Sånt vill jag oxå lära mig! Vill komma upp nån gång o testa! 😄

Det är jävligt kul och hit är det bara att komma. Riktigt skön känsla när man sätter en snygg mix och det låter så jävla bra och då har jag ändå bara mixat i mitt rum (förutom ett par gästspel då men det räknas inte). Hoppas det går likadant när jag kör inför folk 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Det är jävligt kul och hit är det bara att komma. Riktigt skön känsla när man sätter en snygg mix och det låter så jävla bra och då har jag ändå bara mixat i mitt rum (förutom ett par gästspel då men det räknas inte). Hoppas det går likadant när jag kör inför folk 🥰

Alltså fatta vad brudar! Seriöst!

Jag blev fan impad av mig själv tidigare idag när jag visade upp mina ihopklippta pratgrejer av gamla kassettband för ett par kompisar, och jag ville fan ligga med mig själv, så jävla coolt var det! Fatta då när du dunkar loss ett helt dansgolv vad impade SERIÖST alla tjejer ska bli och bara oooh yeeeah.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det känns lite fel. Fast det är väl inte deras fel liksom. Men ja.

Delay är världshistoriens roligaste effekt, den måste du lära dig använda.

Samtidigt är det väl rätt så dumt tänka att om dom är stora är dom inget att ha, men det är ju lite så. Man vill ju vara speciell va

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu gör jag en färdig mix som man kan sätta på så man kan gå på toa om det behövs. xD Mixar ihop två låtar i ableton, så kan man sätta på den så har man 12-13 minuter på sig att gå på toa.

Eller att dra en snabbis (med eller utan tjej).

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså fatta vad brudar! Seriöst!

Jag blev fan impad av mig själv tidigare idag när jag visade upp mina ihopklippta pratgrejer av gamla kassettband för ett par kompisar, och jag ville fan ligga med mig själv, så jävla coolt var det! Fatta då när du dunkar loss ett helt dansgolv vad impade SERIÖST alla tjejer ska bli och bara oooh yeeeah.

Jag vet! Funderar på att dra med mig en mikrofon och koppla in den mixern och fråga om någon vill hjälpa mig "koppla in mikrofonen" så att säga. Kommer bli najs.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade man varit sån så man inte hade några problem med att ragga upp lite tjejer (vid olika tillfällen då) och knulla sönder (inte bokstavligt) så hade man säkert utan problem kunna utnyttja såna tillfällen. Nya och osäkra reccar som förhoppningsvis/förmodligen är väldigt alkoholpåverkade samtidigt som man droppar deras favoritlåt... Hade nog inte behövts särskilt mycket för att få knulla dom om man var charmör-typen.

Edit: fan vilken mansgris man låter som nu då. Tur jag bara är sån i längsta och inte irl.

Redigerat av Overkill
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet! Funderar på att dra med mig en mikrofon och koppla in den mixern och fråga om någon vill hjälpa mig "koppla in mikrofonen" så att säga. Kommer bli najs.

Du, helt allvarligt, det kommer bli ligga av alltså. När du är tjugo minuter in i settet lär du bara kunna stoppa musiken och skrika rakt ut "ÄR DET NÅN SOM VILL LIGGA" och sen jävlar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nya och osäkra reccar som förhoppningsvis/förmodligen är väldigt alkoholpåverkade samtidigt som man droppar deras favoritlåt... Hade nog inte behövts särskilt mycket för att få knulla dom om man var charmör-typen.

Men nu har du ju chansen att spela lite svår och blyg, det är ännu mer attraktivt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Du, helt allvarligt, det kommer bli ligga av alltså. När du är tjugo minuter in i settet lär du bara kunna stoppa musiken och skrika rakt ut "ÄR DET NÅN SOM VILL LIGGA" och sen jävlar.

Problemet är ju bara att jag är jävligt nöjd med att bara ha möjligheten, men jag vill ju inte. Skulle nån vilja och explicit uttrycka sin önskan skulle jag säga nej men samtidigt må jävligt bra för att någon faktiskt ville.

Förutsatt att det är nån average brud och inte nån "speciell" i någon relevant bemärkelse.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är jävligt kul och hit är det bara att komma.

🥰

Riktigt skön känsla när man sätter en snygg mix och det låter så jävla bra och då har jag ändå bara mixat i mitt rum (förutom ett par gästspel då men det räknas inte). Hoppas det går likadant när jag kör inför folk 🥰

Lycka till killis!

Link to comment
Dela på andra sajter

# August 20, 1971

* International Telecommunications Satellite Organization (Intelsat) (effective 12 February 1973).

* The USS Manatee (AO-58) spills 1,000 gallons of fuel oil on President Nixon's Western White House beach in San Clemente, California.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ring mig när du gör det så jag får vara med.

Kan ju göra en såndär mask som han har i Mission Impossible 3 så att det egentligen är du som hånglar. Eller vi som hånglar, fast inte med varandra då.

Fast du har säkert inte sett den filmen så du förstår inte referensen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan ju göra en såndär mask som han har i Mission Impossible 3 så att det egentligen är du som hånglar. Eller vi som hånglar, fast inte med varandra då.

Fast du har säkert inte sett den filmen så du förstår inte referensen.

Nej, men jag kan låtsas att det är från Titta vi flyger, för den har jag sett.

Link to comment
Dela på andra sajter

jag kan säga både K, F, S, och T utan att låta nån luft passera luftstrupen (och därmed inte heller stämbanden)

Eeehhh... nej alltså... luft passerar, rättare sagt SKA passera luftstrupen, men med skillnaden att stämbanden är abducerade, dvs. öppna OCH de vibrerar inte heller då, vid uttal av dessa ljuden. Mycket av ljudet uppstår i ansatsröret, munhålan m.m., men förutsättningen för ljudet är luften och den ska gå från nedre delen av lungorna med kraftig påskjuts från magen. Så den måste passera MELLAN stämläpparna (även kallade stämbanden).

Bortsett från det, rör det sig på halsen på dig när du säger ett kort k, eller k-k eller k-k-k?

Link to comment
Dela på andra sajter

För att återvända till ämnet egoboosting som jag snuddade vid tidigare, så blev jag fan seriöst förvånad över hur stora impningsmöjligheter jag har med mina ihopklippta talgrejer, typ den där "jaha ja, nähä, jo jaså jadå"-grejen jag postade här förut. Spelade upp det för en (visserligen kille och inte singel) som inte hade hört den och han garvade ju fan ärslet av sig! Fatta då om man är lite coolt blyg fast ändå lite med men lite udda och tuff och spooky sådär i plugget, och så tar man hem nån tjej typ av nån anledning, typ vi ska jobba på nåt ihop, och så hör hon det där apropå ingenting och så KABLAM så bär det av!

Fyfan vad jag BÄST och det är inte jag som säger det!

Link to comment
Dela på andra sajter

För att återvända till ämnet egoboosting som jag snuddade vid tidigare, så blev jag fan seriöst förvånad över hur stora impningsmöjligheter jag har med mina ihopklippta talgrejer, typ den där "jaha ja, nähä, jo jaså jadå"-grejen jag postade här förut. Spelade upp det för en (visserligen kille och inte singel) som inte hade hört den och han garvade ju fan ärslet av sig! Fatta då om man är lite coolt blyg fast ändå lite med men lite udda och tuff och spooky sådär i plugget, och så tar man hem nån tjej typ av nån anledning, typ vi ska jobba på nåt ihop, och så hör hon det där apropå ingenting och så KABLAM så bär det av!

Fyfan vad jag BÄST och det är inte jag som säger det!

Ja. Det är coolt att vara lite udda, använd det.

Link to comment
Dela på andra sajter

För att återvända till ämnet egoboosting som jag snuddade vid tidigare, så blev jag fan seriöst förvånad över hur stora impningsmöjligheter jag har med mina ihopklippta talgrejer, typ den där "jaha ja, nähä, jo jaså jadå"-grejen jag postade här förut. Spelade upp det för en (visserligen kille och inte singel) som inte hade hört den och han garvade ju fan ärslet av sig! Fatta då om man är lite coolt blyg fast ändå lite med men lite udda och tuff och spooky sådär i plugget, och så tar man hem nån tjej typ av nån anledning, typ vi ska jobba på nåt ihop, och så hör hon det där apropå ingenting och så KABLAM så bär det av!

Fyfan vad jag BÄST och det är inte jag som säger det!

Go for it! 😄

Godnatten!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...