Memphis Postat 11 augusti 2010 Postat 11 augusti 2010 "Stop talking about love. Every ashole in the world says they love somebody, it means nothing. What you feel only matters to you. It´s what you do to the people you love. That´s the only thing that counts." Från filmen The Last Kiss. Så jävla bra sagt. Det borde min farsa tänka på nån gång.
Memphis Postat 12 augusti 2010 Postat 12 augusti 2010 En pojke satt i trädgården och grävde en stor grop. Hans mormor kom dit och frågade varför han var ledsen. -Min guldfisk dog, så jag ska begrava den. -Oj va tråkigt, men varför gör du så stort hål, fisken e ju så liten? -Ja fisken ja, men inte din katt som den ligger i.. 😐 HAHAHAHAHAHA 😆 jA JÄVLAR! 😆😛 va rolig jag är.. 😏
Pazo Postat 12 augusti 2010 Postat 12 augusti 2010 FAN VA GOTT MED CHIPS! Har varit stört hungrig i flera timmar nu, men inte orkat bry mig 😛
Pazo Postat 12 augusti 2010 Postat 12 augusti 2010 JÄVLA FITTFLASH!!! Fick mitt safari att crasha och nu när man öppnare igen tare fem år att komma in på en sida 😠
Recommended Posts