Dingbats Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Vem ska spela dig då? Jag vete fan vem som ska spela mig.
Pazo Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Jag kan ju bara utgå från mig själv, men i mitt liv finns det iaf inte ett piss att göra film av. Jag vaknar, sitter vid datorn, går ut med hunden, läser om analsex på Flashback, lyssnar på nån dålig skiva jag har laddat ner medan jag spelar minesweeper, sitter uppe ensam framför datorn i tre timmar och går och lägger mig kl 2 på natten. Men huuuur mkt som hellst går inte runt i ditt huvud liksom som du sen ventilerar här. Det är ju det som är filmen inte liksom att man bara sitter å glor på ditt fysiska jag.
Dingbats Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Men huuuur mkt som hellst går inte runt i ditt huvud liksom som du sen ventilerar här. Det är ju det som är filmen inte liksom att man bara sitter å glor på ditt fysiska jag. Ska man glo på mitt metafysiska jag då eller? Voiceover suger balle.
Overkill Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Pazo borde spelas av adrien grenier. Fast vi får kapa av hans smalben så han blir kort först.
Overkill Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Ska man glo på mitt metafysiska jag då eller? Voiceover suger balle. Man får väl fokusera på känslorna snarare än händelserna (GAY ALERT). Men liksom att man vill knulla är ju inte ovanligt att filmer handlar om.
Pazo Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Pazo borde spelas av adrien grenier. Fast vi får kapa av hans smalben så han blir kort först. Äre inte bättre med turtle eller E då? 😛
Overkill Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Äre inte bättre med turtle eller E då? 😛 Adrien ser ju mer ghetto ut. Eller så får nån mörkhyad spela dig så vi markerar att du inte är en av oss.
Pazo Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Adrien ser ju mer ghetto ut. Eller så får nån mörkhyad spela dig så vi markerar att du inte är en av oss. Å du har inte märkt ALLS att turtle är fett latino (nåja italien=latinoaktig) ? 😛
Overkill Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Å du har inte märkt ALLS att turtle är fett latino (nåja italien=latinoaktig) ? 😛 Menar ju att han inte är hispanic så klart.
Pazo Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Menar ju att han inte är hispanic så klart. Och adrian äre? 😛
Overkill Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Och adrian äre? 😛 Nej. Därför jag skrev "ser mer ghetto ut". Ghetto=invandrare, dvs latino!
Dingbats Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 (redigerat) http://www.youtube.com/watch?v=a-FSddF8p_U&feature=related EDIT: fel, menade bara att jag skulle förhandsgranska Redigerat 3 augusti 2010 av Dingbats
Pazo Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 jag vill ha ryan gosling Faktiskt! Skulle passa bra!
Dingbats Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 why did you do this, you know better right? Hans ansiktsuttryck när han håller honom i håret där i slutet är obetalbart.
Recommended Posts