Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Orginalet e iaf roligare. Om man nu kan kalla just den låten rolig.. 😛 Helt wicked kaggespel Haake har iaf. 🤪

Postat (redigerat)

Tycker Ikeas självscanningsystem e fenomenalt klockrent, man slipper långa köer som annars lätt blir på större varuhus.

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

Massive Audio Nerve finns på Spottan nu! 😮

Eroootiskt tung metal! 😮😊🤪

Redigerat av Memphis
Postat

men orka att hon som hade gym-introduktionen var skitsnygg... 😏

"och sen så ställer man in sitthöjden här..." hörde jag att hon sa, men sen kollade jag bara in hennes cleavage när hon lutade sig lite framåt.

"jag tror vi är lite samma kroppstyp, sånna som inte blir riktigt biffiga" sa hon. fast å andra sidan har jag inte riktigt de tuttarna.

Postat

Ja, som vanligt när man åker till Ikea så köpte man ju mer än man trodde man skulle göra. ☺️

Konsumtionssamhället i ett nötskal. Själv lyckades jag omedvetet lura Matdax på en tia när jag trodde jag hade betalat 24 när jag bara lagt i 14 i myntlådan!

Postat

men orka att hon som hade gym-introduktionen var skitsnygg... 😏

"och sen så ställer man in sitthöjden här..." hörde jag att hon sa, men sen kollade jag bara in hennes cleavage när hon lutade sig lite framåt.

"jag tror vi är lite samma kroppstyp, sånna som inte blir riktigt biffiga" sa hon. fast å andra sidan har jag inte riktigt de tuttarna.

Hon är en lögnaktig slampa, jag lovar dig.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.