Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Distade guror pĂ„ refrĂ€nger Ă€r ett bland det coolaste som finns! 😄

NÀÀ men jag hade inte hört lÄten innan. Riktigt bra! Observerade att en av rösterna var autotunade. Ofta undrat hur man fÄr till en sÄn dÀr fet kör som de hade pÄ refforna? HÄrt komprimerat men ÀndÄ i en rund ring lÄter det som i lurarna.

Postat
Ofta undrat hur man fÄr till en sÄn dÀr fet kör som de hade pÄ refforna? HÄrt komprimerat men ÀndÄ i en rund ring lÄter det som i lurarna.

MÄnga olika röster, dubbar och en organiserad panorering skulle jag sÀga.

Tycker ocksÄ att körerna lÄter fantastiskt.

Ang. pitch correctorn; Undrar om det var en "rĂ€ddning"? 😄

Postat
Bob Ezrin Àr ju en gammal hjÀlte!

Jag har oxĂ„ gjort en HaitilĂ„t 😎

Fast den blev inte sĂ„ populĂ€r som denna 😄

Tjuvkika ni som vÄgar, det enda klipp jag hittar Àr ett morgontrött liveframtrÀdande dÄ ingen officiell video gjorts Ànnu.

http://www.youtube.com/watch?v=sWGuTTHQLmE...feature=related

FrĂ€ckt, och snyggt. Är du bara upphovsman eller sitter du dĂ€r nĂ„gonstans och sjunger/lirar ocksĂ„?

Postat
Ahh...tredje lyssningen och man hör mer och mer! Sista reffan dĂ€r höjningen kommer Ă€r ju snudd pĂ„ magisk! Observera att de samtliga kör med oldschoolAKG pĂ„ skallen! 😄 Inget lĂ€ck dĂ€r inte!

För att peka ut en favorit, sÄ mÄste jag nog sÀga att Avril gör bÀst ifrÄn sig hÀr.

Postat
Bob Ezrin Àr ju en gammal hjÀlte!

Jag har oxĂ„ gjort en HaitilĂ„t 😎

Fast den blev inte sĂ„ populĂ€r som denna 😛

Tjuvkika ni som vÄgar, det enda klipp jag hittar Àr ett morgontrött liveframtrÀdande dÄ ingen officiell video gjorts Ànnu.

http://www.youtube.com/watch?v=sWGuTTHQLmE...feature=related

OJ! 😼 Jo denna har jag hört. Lyssnar igen. Grymt juh! 😄 Kul att du gör annat Ă€n Fantasy Hockey! 😎

Har fortfarande svĂ„rt att fĂ„ till detta med att allt ljud lĂ„ter som ett "moln" kring skallen i lyssning med lurar. Magic button?? 😄

Postat

@slejno: Ja det Àr skitkonstigt ljud, rÀtt surt, lÄten gÄr inte riktigt fram.Men grabbarna ska ha en eloge, tror de kom till tv4 runt 0400 och hade inte sovit nÄgot innan.

Du fĂ„r skaffa lĂ„ten den riktiga vĂ€gen 😄

Kan maila ett smakprov till dig kanske!

@addic; Nej jag Ă€r inte med pĂ„ scen, orkade inte med det,vi spelade in den i samma veva och jag hade intevarit hemma pĂ„ lĂ€nge sĂ„ jag tjatade mig ur det 😎

SÄ jag Àr upphovsman och co-producer.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.