Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

drloop (oregistrerad)
Postat

pling?

Postat

Jag önskar verkligen jag hade drivet, orken och tålamodet att läsa filmkunskap på universitetet. Det är riktigt intressant. Men jag skulle verkligen inte palla, iaf inte nu, då skulle jag vara tvungen att ta ett par sabbatsår och vila av mig först. Och jag vill inte bara sitta på arslet i två år innan jag börjar plugga, utan då blir det ju att jag läser matte istället, och då kan jag ju inte direkt läsa klart den utbildningen och sen läsa film efter det.

Sånt är livet.

Postat

haha, jaja... i linköping hade det funnits en husvagn som tillverkade falafel, men efter att ha smugit runt och undersökt verkar det inte finnas det här xD

Postat

hehe. Kollar UFC

Nån vann "VM" i lättvikt.

Och nu äre En svart å en vit dude som slåss. Men den vita duden slåss typ inte. Han står bara å håller uppe garden och skuttar runt. Då å då råkar han hamna på golvet också och då visar han bara skrevet mot den svarta duden. Så den svarta killen lackar och typ ber den vita duden att slå honom. Asfult! 😠

Skitdåligt vit dude asså 😮

Postat (redigerat)

Det var sant! Han frågade faktiskt om hon hade blivit rövknullad på sistone och efter viss tvekan svarade hon ja och gick senare av vagnen.

Imorgon är det fopoll på teve.

Redigerat av debatt
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.