Memphis Postat 10 april 2010 Postat 10 april 2010 Sitter och leker med denna: www.soundation.com xD Ballt! 😉
Dingbats Postat 10 april 2010 Postat 10 april 2010 Feministbloggar är rätt jobbigt att läsa. Palla det.
drloop (oregistrerad) Postat 10 april 2010 Postat 10 april 2010 Blindtest; Summering i DAW Jag vet svaret. Hetsar lite... nu när jag ändå startat provocera.
Dingbats Postat 10 april 2010 Postat 10 april 2010 Jag önskar verkligen jag hade drivet, orken och tålamodet att läsa filmkunskap på universitetet. Det är riktigt intressant. Men jag skulle verkligen inte palla, iaf inte nu, då skulle jag vara tvungen att ta ett par sabbatsår och vila av mig först. Och jag vill inte bara sitta på arslet i två år innan jag börjar plugga, utan då blir det ju att jag läser matte istället, och då kan jag ju inte direkt läsa klart den utbildningen och sen läsa film efter det. Sånt är livet.
Fidden Postat 11 april 2010 Trådstartare Postat 11 april 2010 nu hade det inte suttit fel med en falafel, ujujuj.
Fidden Postat 11 april 2010 Trådstartare Postat 11 april 2010 haha, jaja... i linköping hade det funnits en husvagn som tillverkade falafel, men efter att ha smugit runt och undersökt verkar det inte finnas det här xD
Pazo Postat 11 april 2010 Postat 11 april 2010 MEN MEMPHIS! ORKA LÄGGA SIG NÄR JAG ÄTIT KEBABRULLE! Jag åt dock inte upp hela för att inte blir för mätt nu och dessutom ha asgod frulle imorgon 😠
slejnard Postat 11 april 2010 Postat 11 april 2010 Pico, jag upptäckte precis att jag äger en skiva med fireside xD(samma skiva som vi diskuterade en gång, jag sa att jag inte hade den) Luleå!
Pazo Postat 11 april 2010 Postat 11 april 2010 hehe. Kollar UFC Nån vann "VM" i lättvikt. Och nu äre En svart å en vit dude som slåss. Men den vita duden slåss typ inte. Han står bara å håller uppe garden och skuttar runt. Då å då råkar han hamna på golvet också och då visar han bara skrevet mot den svarta duden. Så den svarta killen lackar och typ ber den vita duden att slå honom. Asfult! 😠 Skitdåligt vit dude asså 😮
slejnard Postat 11 april 2010 Postat 11 april 2010 Jag har varit i Kåbdadis. Fett afterski och jag fick jamma med bandet! 😮 Hade mössa på mig så jag såg riktigt cool ut när jag körde keep on rockin´! 😠
debatt Postat 11 april 2010 Postat 11 april 2010 (redigerat) Det var sant! Han frågade faktiskt om hon hade blivit rövknullad på sistone och efter viss tvekan svarade hon ja och gick senare av vagnen. Imorgon är det fopoll på teve. Redigerat 11 april 2010 av debatt
Recommended Posts