Dingbats Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 Nationalekonomiskt och sånt där har jag ingen aning. Jag tycker bara det vore trist att överge ärans och hjältarnas valuta för nåt så trist som euron. Våra mynt och sedlar är mycket snyggare.
Memphis Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 Meeh!! Spillde kaffe på keyboarden! xD Sist gång var det filmjölk. 😛 Men gamle bettan still goes. 🙂
SadamJR Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 Ganska avslöjande att dessa nationalekonomer, overkill, inte går i svaromål när de drabbas av kritik.
Memphis Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 Fan va jag gillar låten Stereo Love me Edward Maya feat Vika Jugilina. Dragspel och house. 🙂😛
Neosus Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 Lis och kyckling? Lis och korv? Lis och fläskfilé? ...med sås? 🙂
Overkill Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 Ganska avslöjande att dessa nationalekonomer, overkill, inte går i svaromål när de drabbas av kritik. Jag vet inte riktigt vad jag ska svara. Det är svårt att vara kommunist när man vet att det är ineffektivt och dåligt.
Memphis Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 (redigerat) Okej, liten sammanfattning om Längstas favoritsysslor: Pazo: - DJa Grahn: - Koka fika Slejjnerd: - Pendla mellan Kaffe och Norrländsk Guld. Även skriva långsamt i Längsta. .. Micke: - Vara hårdrockare och datanörd... - Samtidigt.. ... Och såklart: Pico: Ta Dagliga promenader Gote: - Jobba Killis: DJa me Pazo. Fidden: Vara rolig i längsta. Dingis: - Rhuharba och kommentera stavning i längsta såklart: Debatt: - Ha krånglande datorer som hobby Saddam: - Lyssna på ny musik och längsta. 😑😄 Redigerat 9 april 2010 av Memphis
slejnard Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 Hur kommer det sej då att så många på fester halar fram en gitarr och sjunger dylanlåtar eller nåt med en gitarr som är så ostämd att man blir gråtfärdig, och tycker att det är helt ok? Va? 😑 😄 Dylan är bäst! å mr neil ole young
slejnard Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 Okej, liten sammanfattning om Längstas favoritsysslor: Pazo: - DJa Grahn: - Koka fika Slejjnerd: - Pendla mellan Kaffe och Norrländsk Guld. Även skriva långsamt i Längsta. .. Micke: - Vara hårdrockare och datanörd... - Samtidigt.. ... Och såklart: Pico: Ta Dagliga promenader Gote: - Jobba Killis: DJa me Pazo. Fidden: Vara rolig i längsta. Dingis: - Rhuharba och kommentera stavning i längsta såklart: Debatt: - Ha krånglande datorer som hobby Saddam: - Lyssna på ny musik och längsta. 😑😄 Haha en bra summering! 😄
debatt Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 Okej, liten sammanfattning om Längstas favoritsysslor: Pazo: - DJa Grahn: - Koka fika Slejjnerd: - Pendla mellan Kaffe och Norrländsk Guld. Även skriva långsamt i Längsta. .. Micke: - Vara hårdrockare och datanörd... - Samtidigt.. ... Och såklart: Pico: Ta Dagliga promenader Gote: - Jobba Killis: DJa me Pazo. Fidden: Vara rolig i längsta. Dingis: - Rhuharba och kommentera stavning i längsta såklart: Debatt: - Ha krånglande datorer som hobby Saddam: - Lyssna på ny musik och längsta. 😑😄 *prosit*
Memphis Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 Haha en bra summering! 😑 Haha, tack. Tyckte oxå det. 😄
Memphis Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 (redigerat) *prosit* Jag hoppas du tog det på rätt sätt debatt? 😄 Ville va lite roli bara. 😄 😑 Redigerat 9 april 2010 av Memphis
Dingbats Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 Jag kommenterar väl ingen stavning! Bry sig om stavning. Jag kanske kommenterar tankevurpor och sånt ibland.
Memphis Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 Jag kommenterar väl ingen stavning! Bry sig om stavning. Lätt att du gör!! 😑
Memphis Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 Idag fick jag reda på att jag behöver operera tån igen. Yäy! 😑😄
slejnard Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 På tal om Bob Dylan. Han måste vara en av världens bästa trubadurer. Letade lite oldstuff. Leta rätt på hans första skiva så kan ni höra. Denna är fin men kan vara från nåt annat: http://www.youtube.com/watch?v=Asjz6JjS4OQ...feature=related
Dingbats Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 Lätt att du gör!! 😑 Pft, jag bryr mig väl inte om sånt. Ge ett motexempel.
Recommended Posts