Dingbats Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 Jag tror jag är lite dum i huvet... jag ringde och beställde pianostämning och han föreslog halv fem som tid, och jag bara glatt tackade ja fast det hade vart mycket bättre om han kom tidigare. Tror jag ska ringa och boka om, även om det är pinigt.
SadamJR Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 Nudlar och en folköl till lunch. Usch, nästan sorgligt mycket ungkarl över det. xD Varför räknas inte vi som en folkgrupp.
SadamJR Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 🥰 :wub: 🥰 Jag saknar den lilla rackaren. 🙁 Ser ut som om han blir grillad där.
SadamJR Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 lingongrova, blåbärssoppa å kaffe. bra fredagsstart Hur dax blir första fredagskontrollen?
SadamJR Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 Tror jag ska ringa och boka om, även om det är pinigt. Varför stämmer du inte om själv, du som vet hur alla instrument är stämda? Han är säkert blind oxå.
Dingbats Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 Varför stämmer du inte om själv, du som vet hur alla instrument är stämda? Han är säkert blind oxå. En sak att veta hur de ska stämmas, en annan att göra det.
slejnard Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 Nudlar och en folköl till lunch. Usch, nästan sorgligt mycket ungkarl över det. xD Lät gött! 🥰
slejnard Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 Hur dax blir första fredagskontrollen? Slut blåbärssoppa. Kring 18 blir det annan vätska 🥰
SadamJR Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 Det borde finnas gitarrstämmare oxo som folk kunde ta hem. Vet inte hur många fritidstrubadurers gitarrer jag har varit tvungen att stämma om. Inte blir dom taxama heller.
SadamJR Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 Nä, nu ska jag raka mej. Blodvite lär uppstå. Om jag inte loggar in igen ska ni veta att det har varit rätt trevligt - för det mesta.
slejnard Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 Gitarr är lättstämt. Däremot inte pianon. Tror tom det finns en 2-årig utbildning.. sss,,,,,öker.. .... f f f foooound! : http://www.sptf.com/utbildning/index.html
Overkill Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 Vilka? minns ej. en som var inspirerad av star wars iaf
Dingbats Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 minns ej. en som var inspirerad av star wars iaf Öh okej, har du dem inte där eller?
Dingbats Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 Nu bokade jag om tiden till kl 14. Jag lyckades använda ordet "jättelagom" i telefonsamtalet.
Memphis Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 (redigerat) Varför stämmer du inte om själv, du som vet hur alla instrument är stämda? Han är säkert blind oxå. vaddå, har du sätt filmen Danny the Dog? Där spelar ju Morgan Freeman en blind pianostämmare. Väldigt bra film btw. Handlar om en japansk man (Jet Li) som varit kidnappat hela livet och lyckas rymma och blir omhändeagen av Freeman. Redigerat 9 april 2010 av Memphis
Overkill Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 Den här är grym: http://en.wikipedia.org/wiki/Star_Wars_and...r_Galactic_Funk 🥰
SadamJR Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 Gitarr är lättstämt. Däremot inte pianon. Tror tom det finns en 2-årig utbildning.. sss,,,,,öker.. .... f f f foooound! : http://www.sptf.com/utbildning/index.html Hur kommer det sej då att så många på fester halar fram en gitarr och sjunger dylanlåtar eller nåt med en gitarr som är så ostämd att man blir gråtfärdig, och tycker att det är helt ok? Va?
SadamJR Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 vaddå, har du sätt filmen Danny the Dog? Där spelar ju Morgan Freeman en blind pianostämmare. Väldigt bra film btw. Handlar om en japansk man (Jet Li) som varit kidnappat hela livet och lyckas rymma och blir omhändeagen av Freeman. Finns massor av såna filmer. I filmens värld verkar det rentav som om pianostämmare är det vanligaste yrket för blinda, vilket de utför för en svältlön. Själv tycker jag till skillnad från dingbats att det är fel att utnyttja det handikappade på det viset. Undrar hur de döva försörjer sej?
Micke H Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 HEEEEEEELVETE! 😄 Jag hittade ett litet program till Mac som heter Coda som är en utvecklares våta dröm - i ett och samma program finns syntaxfärgning av koden, auto-suggestion, inbyggd FTP, subversion, och det fungerar med LÖJLIGT många program! Dessutom är det sjukt smidigt, ihop med MAMP så kan jag arbeta super-snabbt, supersmidigt och superenkelt! 😄 :D 😄
SadamJR Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 Satte uppenbarligen overkill på pottkanten, med skägget i brevlådan med mitt senaste inlägg om nationalekonomi. Nu sitter han där, med sin tvättade hals och vet inte vad han ska svara.
Recommended Posts