Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
Va e de

PHP och ASP.NET är två olika scriptspråk på serversidan. Ska väl främst använda dom för att koppla upp mig mot en databas jag tänker använda.

Var bor du?

Stockholm. Vadårå? Eller menade du mer specifikt? :rolleyes:

Postat
PHP och ASP.NET är två olika scriptspråk på serversidan. Ska väl främst använda dom för att koppla upp mig mot en databas jag tänker använda.

Stockholm. Vadårå? Eller menade du mer specifikt? :rolleyes:

Jag menade vilket hotell... 😑

Postat

FETT nice! Nya Spotify-uppdateringen till iPhone låter mig scrobbla till LastFM plus synka med iPoden så den spelar upp låten därifrån istället om jag har den inlagd där. :rolleyes: Plus att jag kan öppna Spotify-länkar direkt från Facebook eller Safari i mobilen! Coolt!

Postat

Och imorgon ska Apple presentera nya iPhone OS4! 😑 Please, please, PLEASE, låt det inkludera möjligheten att multi-taska!

Fast förmodligen inte, för iPaden ska ju tydligen inte kunna göra det, och den använder samma OS... :rolleyes:

Postat
Och imorgon ska Apple presentera nya iPhone OS4! 😑 Please, please, PLEASE, låt det inkludera möjligheten att multi-taska!

Fast förmodligen inte, för iPaden ska ju tydligen inte kunna göra det, och den använder samma OS... :rolleyes:

Jag kan inte fatta varför man har lagt in den begränsningen i iPhone.

Ungefär som den featuren jag upptäckte på bilen häromdagen. Man kan inte byta radiokanal när man backar. Inte ett stort problem, men hallå liksom? Varför?!?

Postat (redigerat)

Ungefär som den featuren jag upptäckte på bilen häromdagen. Man kan inte byta radiokanal när man backar. Inte ett stort problem, men hallå liksom? Varför?!?

The voices in the radio are closer then they appear.

Redigerat av Pico
Postat

...backa framåt då! :rolleyes:

Postat

Jag förstår varför - den skulle dra mycket mer batteri om den multi-taskade och Apple skulle förlora lite kontroll över maskinen, vilket kanske ger tredjeparts-apps tillåtelse att göra saker Apple inte vill.

Men å andra sidan skulle jag vilja ha möjligheten att lyssna på Spotify när jag surfar och liknande, precis som jag kan göra idag med den inbyggda iPoden. (Multitasking fungerar med dom inbyggda appsen). Kanske möjlighet att iallafall köra två stycken tredjeparts-apps samtidigt eller något liknande?

Spännande ska det bli iallafall, att se vad det blir. 😱

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.