Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
Jag har kommit på att en såg skulle vara perfekt som komplement till en av mina låtar. Måste skaffa en sån.

En sandvik stradivarius.

drloop (oregistrerad)
Postat

mmm, omnt i ryggen. UNdra om det har med lyften av utombordaren att göra?

Jaja, bara bita i det sura och se till att fixa ryggen. Skall se Lustans Lakejer på lördag så då måsta jag vara i form.

Postat

Jag var visst inte helt vaken för en stund sedan. Skulle göra kaffe satte igång kaffenryggaren. Men glömde en viss viktig ingrediens... Kaffepulver och kaffefilter.. xD

Postat (redigerat)
Är du alltid sjukt jävla taggad och uppspelt?

Menar du mig?

Sedan jag flyttade så är jag det för mesta det faktiskt. Innan dess var jag deprimerad och nerstämd större delen av min uppväxt.

Redigerat av Memphis
Postat
Menar du mig?

Sedan jag flyttade så är jag det för mesta det faktiskt. Innan dess var jag deprimerad och nere större delen av min uppväxt.

Okej, får lite intryck av manodepressivitet eller nåt med alla xD:ar bara.

Postat
Okej, får lite intryck av manodepressivitet eller nåt med alla xD:ar bara.

Jaha. 😄 Tycker den smilysen e roligast bara. Vet att du inte gillar den. 🙂

Postat
Jaha. 🙂 Tycker den smilysen e roligast bara.

Just det känns ju som en bra anledning till att hålla inne med den om det inte behövs. Ser framför mig nån som sitter och garvbölar som nåt jävla grottmiffo för att han glömde kaffepulver.

Sadam har vart mindre aktiv på sista tiden, men jag jämnar ut det rätt bra känner jag.

drloop (oregistrerad)
Postat
🙂
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.