Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

Har verkligen börjat trötta på fejjan btw. Är allt mindre och mindre aktiv. Bara kollar läget ibland nu liksom.

Beror dels på att många kommer me jobbiga kommentarer på allt man gör plus att det har fyllts me oseriösa grupper. Dom e visserligen roliga flera av dom men det finns gränser.

Postat
Samma här. Förstår inte vad som e bra med fejjan

Riktigt bra för att hålla reda på födelsedagar. ☺️

Postat

Jag vill ha:

*En sjysst mickpreamp med sjysst kompressor och eq

*Sjyssta högtalare

*En sjysst synt/workstation

*En sjysst ackegura

*En sjysst brud

..men först vill ja ha ny bil!

Tack för mej leverpastej!

Postat (redigerat)

Jag vill ha:

*En TV.

*Ett liv.

...men först vill jag ha en soffa!

Tack för mig leverpastej!

Redigerat av Memphis
Postat
Men jävlar i helvete! Jag drömde om samma sak!!!!! 😳😳😄☺️

Kom och tänka på dt nu när jag läste det. Fast den var ganska lik orginalet fast såg ut att vara handmålad av en femåring.., den flygande svanen var mycket fetare också. xD

Men stört iaf. 😳 Vad är oddsen.

Min var mer stilren, fast så pass stilren att den var skitful. Det var som en ram runt, och en bild på Selma Lagerlöf på högra sidan i en ruta, siffran 20 uppe till vänster i typ det här teckensnittet och sen resten var bara tomt.

Postat
Har verkligen börjat trötta på fejjan btw. Är allt mindre och mindre aktiv. Bara kollar läget ibland nu liksom.

Beror dels på att många kommer me jobbiga kommentarer på allt man gör plus att det har fyllts me oseriösa grupper. Dom e visserligen roliga flera av dom men det finns gränser.

Jag med!

Postat
Jag vill ha:

*En sjysst mickpreamp med sjysst kompressor och eq

*Sjyssta högtalare

*En sjysst synt/workstation

*En sjysst ackegura

*En sjysst brud

..men först vill ja ha ny bil!

Gärna sjysst mickpreamp, men först rejäl bil!

Postat

Skulle köpa skivor men det var så jävla dyrt. Palla betala 219 kr när man kan få den för typ 170 inkl frakt från utlandet.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.