Memphis Postat 24 maj 2010 Postat 24 maj 2010 Har verkligen börjat trötta på fejjan btw. Är allt mindre och mindre aktiv. Bara kollar läget ibland nu liksom. Beror dels på att många kommer me jobbiga kommentarer på allt man gör plus att det har fyllts me oseriösa grupper. Dom e visserligen roliga flera av dom men det finns gränser.
slejnard Postat 24 maj 2010 Postat 24 maj 2010 dito..spelar mest spel på fejjan. å nu dricker jag kaffe
Pico Postat 24 maj 2010 Postat 24 maj 2010 Samma här. Förstår inte vad som e bra med fejjan Riktigt bra för att hålla reda på födelsedagar. ☺️
Memphis Postat 24 maj 2010 Postat 24 maj 2010 Riktigt bra för att hålla reda på födelsedagar. ☺️ Det e förvisso sant. 😄
Neosus Postat 24 maj 2010 Postat 24 maj 2010 Riktigt bra för att hålla reda på födelsedagar. 😄 Ja de sant ☺️
Neosus Postat 24 maj 2010 Postat 24 maj 2010 Jag vill ha: *En sjysst mickpreamp med sjysst kompressor och eq *Sjyssta högtalare *En sjysst synt/workstation *En sjysst ackegura *En sjysst brud ..men först vill ja ha ny bil! Tack för mej leverpastej!
Memphis Postat 24 maj 2010 Postat 24 maj 2010 (redigerat) Jag vill ha: *En TV. *Ett liv. ...men först vill jag ha en soffa! Tack för mig leverpastej! Redigerat 24 maj 2010 av Memphis
Dingbats Postat 24 maj 2010 Postat 24 maj 2010 Men jävlar i helvete! Jag drömde om samma sak!!!!! 😳😳😄☺️ Kom och tänka på dt nu när jag läste det. Fast den var ganska lik orginalet fast såg ut att vara handmålad av en femåring.., den flygande svanen var mycket fetare också. xD Men stört iaf. 😳 Vad är oddsen. Min var mer stilren, fast så pass stilren att den var skitful. Det var som en ram runt, och en bild på Selma Lagerlöf på högra sidan i en ruta, siffran 20 uppe till vänster i typ det här teckensnittet och sen resten var bara tomt.
Dingbats Postat 24 maj 2010 Postat 24 maj 2010 Har verkligen börjat trötta på fejjan btw. Är allt mindre och mindre aktiv. Bara kollar läget ibland nu liksom. Beror dels på att många kommer me jobbiga kommentarer på allt man gör plus att det har fyllts me oseriösa grupper. Dom e visserligen roliga flera av dom men det finns gränser. Jag med!
Dingbats Postat 24 maj 2010 Postat 24 maj 2010 Jag vill ha: *En sjysst mickpreamp med sjysst kompressor och eq *Sjyssta högtalare *En sjysst synt/workstation *En sjysst ackegura *En sjysst brud ..men först vill ja ha ny bil! Gärna sjysst mickpreamp, men först rejäl bil!
Dingbats Postat 24 maj 2010 Postat 24 maj 2010 Skulle köpa skivor men det var så jävla dyrt. Palla betala 219 kr när man kan få den för typ 170 inkl frakt från utlandet.
Recommended Posts