Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
Vad betyder "poppa"?

Min lillebrorsa när han var liten sa alltid "poppa" om man fes...

Poppa är när man trycker ner bakre delen av brädan (eller främre, men oftast bakre) mot marken och hoppar på ett eller annat sätt, så brädan flyger upp i luften.

Postat (redigerat)

Sen blir det spännande att se också om du blir goofy eller regular, Killis! Jag är goofy.

EDIT: Och om du pushar mongo eller inte. Det ser så jävla fult ut.

Har du spelat Tony Hawk borde du veta vad orden betyder.

goofy = höger fot fram

regular = vänster fot fram

mongo = tar fart med framfoten (dvs som ett mongo)

switch mongo = tar vanligen fart med bakfoten, men med framfoten om man kör switch, dvs med fel fot fram

Redigerat av Dingbats
Postat

Imorgon kl 08.30 ska jag vara modell på nåt foto till nån sjukvårdstidning. Då kommer jag ha mer erfarenhet av modellande än hälften av alla påstådda "modeller" som posar på vimmelbilder.

Postat
Ser ju så jävla kul ut! 🙂

Vet inte om du syftar på filmen, giffen eller nåt annat, men jag hoppas att det inte är giffen :rolleyes:

Jag är regular, känns ju fel att ta fart med vänsterfoten.

Svikare!

Postat
Varför la du av?

Tröttnade av nån anledning... vet inte riktigt.

Jag ser ingen gif?

Jo, den ploppar fram från vänster ibland.

Postat

Det jobbiga när man spelat för mycket tony hawk är ju att man tycker nån som gör en kickflip bara är aslame när man själv på samma ställe hade gjort en 540 indy + en heelflip i samma situation.

Postat
Det jobbiga när man spelat för mycket tony hawk är ju att man tycker nån som gör en kickflip bara är aslame när man själv på samma ställe hade gjort en 540 indy + en heelflip i samma situation.

Fast inte om man ser hur jävla coolt det ser ut att flippa en tia lite nonchalant. Tusen gånger coolare än Tony Hawk-grejer.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.