Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

Kollade frisörer för skoj skull... priser och så... ser att de flesta i området tar 440 spänn för en enkel vanlig klippning herr... 330 spänn extra om man även vill få håret tvättat och fönat.... skulle man få för sig slingor dessutom går det på ytterligare mellan 430-1240 spänn, beroende vart man vänder sig.... Kul va, tänk att pröjsa 2000 spänn varje gång man går till frisör'n. Jag klipper mig 8 gånger om året, vilket skulle bli 16000 kr per år... hmm... 1350 kr per månad ungefär.

Nej, det får det vanliga, jag är stammis hos en som tar 149 spänn, inkl föning och mousse om man vill ha det. Tvätt tar han 20 spänn för, vilket han nästan skäms för.

Fast nu har jag även hittat några till som är lika billiga eller billigare. Provar nog nåt nytt! Lite längre promenad bara.

Hur kan priserna skilja sig så mycket åt?

🙂

Postat (redigerat)

När är reklamen på Spotify?

Det var en som sa att det är bättre att abonnera.

Men det kostar väl pengar?

Redigerat av debatt
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.