Dingbats Postat 18 maj 2010 Postat 18 maj 2010 Menar du att du spelar med SAMMA gitarr i alla verserna? Nej, jag tar ny tagning för varje anslag.
slejnard Postat 18 maj 2010 Postat 18 maj 2010 gärna ett spår/ton åxå när man strummar...så att de blir SEPPARERAT å fettstereobrÄDDAT!!!
Dingbats Postat 18 maj 2010 Postat 18 maj 2010 gärna ett spår/ton åxå när man strummar...så att de blir SEPPARERAT å fettstereobrÄDDAT!!! Det är faktiskt häftigt! Det gjorde vi på en låt med noiseprojektet, spelade in ackord men sträng för sträng. Det låter som en astajt superdubbning fast utan att det blir Phil Spector av det. Bra grej!
slejnard Postat 18 maj 2010 Postat 18 maj 2010 Grymt med kompressor å EQ...men inte too much. Tycker soundet passar i din låt Neosus. Har ätit crepes med champinjonstuvning. Gött! /veganslej
slejnard Postat 18 maj 2010 Postat 18 maj 2010 Det är faktiskt häftigt! Det gjorde vi på en låt med noiseprojektet, spelade in ackord men sträng för sträng. Det låter som en astajt superdubbning fast utan att det blir Phil Spector av det. Bra grej! Coolt! Körde lite humor där men har tänkt att testa nån gång.
slejnard Postat 18 maj 2010 Postat 18 maj 2010 VILKET SATANS ÖLVÄDER!!! Å inte en droppe finns i huset..
Dingbats Postat 18 maj 2010 Postat 18 maj 2010 Aningen segt att jag bara hade fem stålsträngar. Tunna e blir fortsatt gammal.
SadamJR Postat 18 maj 2010 Postat 18 maj 2010 Menar du att du spelar med SAMMA gitarr i alla verserna? Och SAMMA händer?
Overkill Postat 18 maj 2010 Postat 18 maj 2010 Hej Sadam! Idag har jag lärt mig att finanspolitik i en liten öppen ekonomi är meningslöst. Det är penningspolitik som gäller, förutsatt att valutan är rörlig.
Dingbats Postat 18 maj 2010 Postat 18 maj 2010 Hej Sadam! Idag har jag lärt mig att finanspolitik i en liten öppen ekonomi är meningslöst. Det är penningspolitik som gäller, förutsatt att valutan är rörlig. Lär de er att tänka fritt också?
Overkill Postat 18 maj 2010 Postat 18 maj 2010 (redigerat) Lär de er att tänka fritt också? Låt mig citera Thomas Thorild: "Tänka fritt är stort, men tänka rätt är större." edit: men istället för att Redigerat 18 maj 2010 av Overkill
Overkill Postat 18 maj 2010 Postat 18 maj 2010 Nu ska jag läsa kfk för att bli allmänbildad. Vilket språk läser du på?
debatt Postat 18 maj 2010 Postat 18 maj 2010 Neosus, är det Figo, f.d. fotbollsspelaren som Sollefteå GIF FK knutit till sig? Du nämnde något om en känd spelare... Vilken funktion ska han ha? Han och hans tjej bygger ju på huset nu i Sollefteå.
Neosus Postat 18 maj 2010 Postat 18 maj 2010 (redigerat) Neosus, är det Figo, f.d. fotbollsspelaren som Sollefteå GIF FK knutit till sig? Du nämnde något om en känd spelare...Vilken funktion ska han ha? Han och hans tjej bygger ju på huset nu i Sollefteå. Ja det stämmer nog ...vet inte om han fyller nån funktion nu. Ingen aning faktiskt. 😑 Redigerat 18 maj 2010 av Neosus
debatt Postat 18 maj 2010 Postat 18 maj 2010 (redigerat) "Figo har ju byggt hus på Skedom och nu kanske han även spelar i GIF tröjan i sommar. Sollefteå planerar att komma undan med en prislapp på ca 130 miljoner svenska kronor. Det återstår att se om Figo är villig att gå med på affären och att vi kommer överens med F. C. Internazionale. Vi tror att en spelare som Figo skulle införa mycket och är en perfekt spelare för laget." [svenskaFans.com] Varför ska Inter ha pengar? Han har ju slutat där och med fotbollen egentligen överhuvudtaget... Redigerat 18 maj 2010 av debatt
Recommended Posts