Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
gärna ett spår/ton åxå när man strummar...så att de blir SEPPARERAT å fettstereobrÄDDAT!!!

Det är faktiskt häftigt! Det gjorde vi på en låt med noiseprojektet, spelade in ackord men sträng för sträng. Det låter som en astajt superdubbning fast utan att det blir Phil Spector av det. Bra grej!

Postat
Det är faktiskt häftigt! Det gjorde vi på en låt med noiseprojektet, spelade in ackord men sträng för sträng. Det låter som en astajt superdubbning fast utan att det blir Phil Spector av det. Bra grej!

Coolt! Körde lite humor där men har tänkt att testa nån gång.

Postat

Hej Sadam! Idag har jag lärt mig att finanspolitik i en liten öppen ekonomi är meningslöst. Det är penningspolitik som gäller, förutsatt att valutan är rörlig.

Postat
Hej Sadam! Idag har jag lärt mig att finanspolitik i en liten öppen ekonomi är meningslöst. Det är penningspolitik som gäller, förutsatt att valutan är rörlig.

Lär de er att tänka fritt också?

Postat (redigerat)
Lär de er att tänka fritt också?

Låt mig citera Thomas Thorild: "Tänka fritt är stort, men tänka rätt är större."

edit: men istället för att

Redigerat av Overkill
Postat

Neosus, är det Figo, f.d. fotbollsspelaren som Sollefteå GIF FK knutit till sig? Du nämnde något om en känd spelare...

Vilken funktion ska han ha?

Han och hans tjej bygger ju på huset nu i Sollefteå.

Postat (redigerat)
Neosus, är det Figo, f.d. fotbollsspelaren som Sollefteå GIF FK knutit till sig? Du nämnde något om en känd spelare...

Vilken funktion ska han ha?

Han och hans tjej bygger ju på huset nu i Sollefteå.

Ja det stämmer nog

...vet inte om han fyller nån funktion nu. Ingen aning faktiskt. 😑

Redigerat av Neosus
Postat (redigerat)

"Figo har ju byggt hus på Skedom och nu kanske han även spelar i GIF tröjan i sommar. Sollefteå planerar att komma undan med en prislapp på ca 130 miljoner svenska kronor. Det återstår att se om Figo är villig att gå med på affären och att vi kommer överens med F. C. Internazionale. Vi tror att en spelare som Figo skulle införa mycket och är en perfekt spelare för laget." [svenskaFans.com]

Varför ska Inter ha pengar? Han har ju slutat där och med fotbollen egentligen överhuvudtaget...

Redigerat av debatt
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.