Overkill Postat 5 april 2010 Postat 5 april 2010 jag vill spara hår för att ha tofs för det är coolt och snyggt men det är ju synd att det ska ta jääävligt lång tid
slejnard Postat 5 april 2010 Postat 5 april 2010 mitt slejsensesnes verkar ha fått sig en törn med tanke på PAZOZ fina:o Grattis! Ja passa på att odla hår medans ni är unga...efter 25 tunnas det ut sakta men säkert
Dingbats Postat 5 april 2010 Postat 5 april 2010 jag var jagad av syckeln i skogen. Trode jag kunde ta sycklen med utan risken för det var slang lås men nör ja kom kom ägaren (riktia ägaren) så drog jag upp i skogen på stig men trots att den var rena off road så han gav sig itne endå... men ja tror faktiskt att han viste inte vad han skulle göra med mej om kan tog mej mitt i skogen (ja kanske hade kniv) så ja TROR han jaga mej med filt för att ja bara skulle bli rädd för ja tror han kunda komma i kapp med mej OM han ville. jag våga itne heller stanna för jag vet inte vad det är för en i diot.
Dingbats Postat 5 april 2010 Postat 5 april 2010 Har vi nåra som blitt våld tagna på forumet? Om dom itne kommer ut får vi andra diskutera. Känns det, tror du det skulle kännas betre om det var en "kändis" våld täktsman som jorde det mot dej? Asså en som jort det mot flera och varit i media som Anders Elkund INTE DR.Alban som bara e känd för kass musik. Tror du det skulle vara lättare o tänka "det va inte min fel för han har jort det på andra" ? Skulle du kaskne prata mer öppet om det o säja att Anders Eklund var på dej? KAnske säja så för att få upp märk samhet.
Neosus Postat 5 april 2010 Postat 5 april 2010 (redigerat) Jag har kollat på 2012 den va ganska bra gunatt Edit: Inte 2010... 2012 skade va 😉 Redigerat 5 april 2010 av Neosus
Memphis Postat 5 april 2010 Postat 5 april 2010 😉 Jag såg på en kärleksfilm som hette P.S.. xD Med han Topher Grace a.k.a Eric Forman från That 70th show.
Dingbats Postat 5 april 2010 Postat 5 april 2010 🙂 Jag såg på en kärleksfilm som hette P.S.. xD Med han Topher Grace a.k.a Eric Forman från That 70th show. 70th? 😉
Memphis Postat 5 april 2010 Postat 5 april 2010 Han e manlig me skägg. kanske lät ghey jajajajaja men så e det.
Memphis Postat 5 april 2010 Postat 5 april 2010 Nu ske jeg söööveeeeee Screew yoou guuyss, Im going hoome! xD
Dingbats Postat 5 april 2010 Postat 5 april 2010 Kom och tänka på en rolig anekdot från nån månad sen! Det var en tidig morgon och jag gick på tunnelbanan med hörlurar som vanligt. Försökte skynda mig på för att få en sittplats, och ser en ledig fönsterplats men platsen bredvid som jag måste passera är upptagen av en ganska överviktig person. Försöker lite smått men misslyckas. Och eftersom ingenting man säger hörs ut när man har hörlurar på sig () så märker jag hur jag surt säger ett tydligt "tjockis" när jag går därifrån.
Memphis Postat 5 april 2010 Postat 5 april 2010 (redigerat) Tror du hon/han hörde? Redigerat 5 april 2010 av Memphis
Dingbats Postat 5 april 2010 Postat 5 april 2010 Förmodligen... Gjorde en liten diskret vändning och ställde mig så långt bort jag kunde.
Recommended Posts