Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tycker det är ganska elit att komma hem precis lagom för att ta bästa pagetoppern.

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

Beräknat leveransdatum på datorn var ju 23:e juni... men den är fan redan skickad. DK är danmark va? Jag kan nog få den redan denna veckan om det stämmer xD

Postat (redigerat)
Tycker jag?

Ja... du skrev det för ett par veckor sedan och jag ligger fortfarande sömnlös därför.

Bara för att hon tränar disciplinerat är hon ju inte 30. Världsstjärnor gör så.

Skämt åsido, vilket startnummer har du på riktigt?

Eller... det kanske är första gången du springer det?

Då, om jag fattat dina tidinfo rätt, kommer du avancera

rätt kraftigt i startnummer till nästa gång du ställer upp.

Jag känner en som startar,

Topp 1000, tror jag.

Eller nä... topp 5000 är det nog.

Jag vet inte.

Redigerat av debatt
Postat
Beräknat leveransdatum på datorn var ju 23:e juni... men den är fan redan skickad. DK är danmark va? Jag kan nog få den redan denna veckan om det stämmer xD

DK är en förargad smiley.

Postat (redigerat)

TV4 kallar serien Kommissarie Anna Travis, när det inte är hon som är kommissarien. Det är ett nytt grepp!

Redigerat av debatt
Postat
charlotte kalla dricker en actimel varje morgon.

Och i reklamen beter hon sig typ som om hon vore 37 år.

Jaha, det verkar som debatt listat ut att jag och pazo är en och samma person...

Postat
Jag köpte iofs mina brädor på Stadium, men inte de sugigaste då. Shuvit. Dög och var billigt. Vore kul att skejta lite igen, fast så var ju iofs aldrig själva skejtandet det roliga, det var att hänga med polare.

Skateboard är jämfört med rullskridskor, vad snowboard är jämfört skidor. Kort sagt, en verksamhet för fåntrattar.

Postat

alltså, det där skulle vara en felvänd arg snubbe, men det ser mer ut som en bofink med tjurhorn.

Postat

"Bara för det" är ett konstigt uttryck, som betyder ungefär "bara för den sakens skull".

Nästan lika konsdtigt det!

Bara för det...

ska jag lyssna på Janos Pris!

Postat

av en grym låt. Börjar fan lipa i sista refrängvändan, så jäääävla snyggt 🙁

fast klippet verkar vara jättegammalt, så alla har väl hört den redan xD

Postat (redigerat)

"Heartbeats" har jag ju hört förut såklart.

Känner en brud som har det som en av sina favoritlåtar.

Redigerat av debatt
Postat
Jaha, det verkar som debatt listat ut att jag och pazo är en och samma person...

Va??? Det måste finnas ett annat citat.

Men om inte,

Paz vad menar du?!

🙁

Postat
Va??? Det måste finnas ett annat citat.

Men om inte,

Paz vad menar du?!

🙁

Jag menar att hela känslan med den reklamen är lite... "jag är gammal och behöver hjälp med magen" 🙁

Postat

Iom att jag också tyckte youtubeklippet var enormt stört fint så är vi nog lite närmre sanningen...

🙁

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.