Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat (redigerat)
Alltså jag fattar inte varför de failar..trycker ju på gulgubbarna men ibland blire inget..

Jahaa, men det e ju när du inte har något mellanrum mellan text och smiley. 😆

Alltså:

Slejjis är roli!😛

Slejjis är roli! 😮

Redigerat av Memphis
Postat

Nämensåatte, får dra mig här, plugga,städa,gymma,handla imorn! Gotta get som sleep, Ha det kung!

natti

Postat

HAHA

ikväll fick jag en såndär härligt bekräftande kommentar av en arbetskamrat som jag tror befinner sig i garderoben.

"Kan du inte dansa lite manligare? du dansar inte så manligt..." sen drog han sig bortåt lite osäkert xD

he is sooo gay.

(not that there is anything wrong with that)

Postat

och sen sprang han runt och raggade "kvinnor" som om vore det ingen morgondag. Klassisk överkompensation.

Postat

fick lite reflektioner på min QC-tisha förresten. Det är naaajs. Blev knytnävspolare med nån snubbe xD

(ja ni vet, när nån räcker fram en knytnäve och så ska man knacka sin knytnäve i den...)

drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Spännande vecka framför mig.

Mån-Ons - Nice med en massa roliga möten plus en takfest någonstans på tisdagkvällen.

Tor-Fre - Stockholm, är mentor och ordförande i en event med nystartade innovationsföretag. Middag på det.

Nice blir fint väder under måndagen och tisdagen, onsdag skall det bli regn. Men det gör inget för då åker jag hem.

Redigerat av drloop
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.