Memphis Postat 12 maj 2010 Postat 12 maj 2010 försvann lazee-tråden, eller harvade jag runt on-topic när jag läste den? Jo, den låg på on-topic. Sjukt meningslös tråd f.ö. ☺️
Memphis Postat 12 maj 2010 Postat 12 maj 2010 Lazee har gjort en låt me Neverstore som e riktigt bra, ifall du inte hört den, http://open.spotify.com/track/6yv1NbEg5vhPDt6bAn52Br
Fidden Postat 12 maj 2010 Trådstartare Postat 12 maj 2010 Love is like a roll of tape It's real good for making two things one But just like that roll of tape Love sometimes breaks off before you were done Another way that love is similar to tape That I've noticed Is sometimes it's hard to see the end You search on the roll (search on the roll) Search on the roll (searching round the roll) Search on the roll (search) With your fingernail Again and again And again and again And again.
Dingbats Postat 12 maj 2010 Postat 12 maj 2010 Love is like a roll of tapeIt's real good for making two things one But just like that roll of tape Love sometimes breaks off before you were done Another way that love is similar to tape That I've noticed Is sometimes it's hard to see the end You search on the roll (search on the roll) Search on the roll (searching round the roll) Search on the roll (search) With your fingernail Again and again And again and again And again. Jag läste den baklänges nu.
Fidden Postat 12 maj 2010 Trådstartare Postat 12 maj 2010 brown paper, white paper stick them together with the tape the tape of love the sticky stuff.
Overkill Postat 12 maj 2010 Postat 12 maj 2010 Hej! Var på lagfest med fotbollslaget jag ska börja spela med (Pol Kand Rangers). Anders blev sviiiinfull. Sen gick jag till v-dala (går in gratis), såg afasi OCH tshirtstoretjejen. 😄 Tror dessutom dom typ hängde.
Overkill Postat 12 maj 2010 Postat 12 maj 2010 Skaru spela fopoll! Vafföre? Det är kul! Det är jätteoseriöst, några på mitt program började för två veckor sen så träffade dom några andra som spelade då med så nu spelar dom mot varandra. Och nu ska jag vara med för fotboll är kul.
Dingbats Postat 12 maj 2010 Postat 12 maj 2010 Hmm, men man blir ju svettig. Aja, roligt då! Nu sitter jag bara okynnesuppe och hostar så syrran inte kan sova så jag ska lägga mig.
Overkill Postat 12 maj 2010 Postat 12 maj 2010 Han hade ju dessutom maskinen-tisha på sig! Det är ju fan en invit att man ska prata! BORDE GJORYT DET
Dingbats Postat 12 maj 2010 Postat 12 maj 2010 Borde tagena på borde å skruva fast ditt ben i hennes fästanordning så att säga.
debatt Postat 12 maj 2010 Postat 12 maj 2010 Overkill - ska ni ha speciella matchställ och möta andra skolor och så?
Overkill Postat 12 maj 2010 Postat 12 maj 2010 Overkill - ska ni ha speciella matchställ och möta andra skolor och så? Några från mitt "lag" spelade förra veckan för sig själva och träffade då några andra som nu är våra moståndare. Dessa går under namnen Ekeby Gangsters, Fist of Kaay (ja med två a och ett y på slutet), samt nu senast BK Eko.
debatt Postat 12 maj 2010 Postat 12 maj 2010 Pol Kand Rangers och BK Eko. Det finns två lag alltså. 7-manna?
Recommended Posts