Overkill Postat 11 maj 2010 Postat 11 maj 2010 Oj, lars vilks hade föreläsning idag och så blev han misshandlad typ när han hade den och massa folk kom in och ropade "allah akbar!". http://www.unt.se/uppsala/unt-tv-vilks-ove...ala-932797.aspx
Overkill Postat 11 maj 2010 Postat 11 maj 2010 Jag skulle säga att det där var ett felaktigt användande av ett och-tecken.
Dingbats Postat 11 maj 2010 Postat 11 maj 2010 Jag skulle säga att det där var ett felaktigt användande av ett och-tecken. Nej det var läckert & vackert
slejnard Postat 11 maj 2010 Postat 11 maj 2010 Språkat med far. Fittnyllen som håller på å bråkar. Bägge sidor är lika dåliga kålsupare
SadamJR Postat 11 maj 2010 Postat 11 maj 2010 Nja, i min hypotetiska situation förutsätter jag att jag har proppat i mig minst ett pringlesrör först. Var har du proppat det?
Dingbats Postat 11 maj 2010 Postat 11 maj 2010 Vad är Lars Vilks för nåt? Ett stort hus i Sundsvall tror jag.
Memphis Postat 11 maj 2010 Postat 11 maj 2010 http://www.gatukonst.se/wp-content/uploads...3/T_MG_8047.jpg Svårt att se det snygga i det där liksom. Men uppenbarligen finns det ju många som uppskattar det. Men sånt klotter handlar ju sällan om att det ska vara snyggt utan mer ett sätt för mindre gäng att sprida sitt namn och visa att man finns. Allt ifrån småpojkar som leker gangsters till mer seriösa gäng. Sjukt töntigt e det iaf.
SadamJR Postat 11 maj 2010 Postat 11 maj 2010 Vad är Lars Vilks för nåt? Han är förmodligen göteborgare.
Memphis Postat 11 maj 2010 Postat 11 maj 2010 (redigerat) Riktigt klotter, alltså grafitti-konst är ju däremot hur coolt som helst, imponerande framförallt. Redigerat 11 maj 2010 av Memphis
SadamJR Postat 11 maj 2010 Postat 11 maj 2010 Men sånt klotter handlar ju sällan om att det ska vara snyggt utan mer ett sätt för mindre gäng att sprida sitt namn och visa att man finns. Allt ifrån småpojkar som leker gangsters till mer seriösa gäng. Sjukt töntigt e det iaf. Väldigt lite klotter där jag bor, men det är en liten ort.
Dingbats Postat 11 maj 2010 Postat 11 maj 2010 Men sånt klotter handlar ju sällan om att det ska vara snyggt utan mer ett sätt för mindre gäng att sprida sitt namn och visa att man finns. Allt ifrån småpojkar som leker gangsters till mer seriösa gäng. Sjukt töntigt e det iaf. Njae. Kanske de allra enklaste inte är så meningsfulla så, men de som det tagit lite mer jobb att göra är verkligen till för att det ska vara snyggt. Läste i graffitiforumet på Flashback, och det är verkligen som vilket konstform som helst, folk analyserar dem estetiskt osv. Men typ den här tex: Ingenting superkomplicerat, kanske tog tio minuter att göra, men de som är insatta i sånt där tycker verkligen det är snyggt och ser skillnad på snyggt och fult och hundra grader däremellan.
Recommended Posts