debatt Postat 9 maj 2010 Postat 9 maj 2010 efterlyst Hur gör man en efterlysning på någon på riktigt förresten?
Pazo Postat 9 maj 2010 Postat 9 maj 2010 Debatts tjejsmak är ju typ pamela andersson. Det vet ju alla
Overkill Postat 9 maj 2010 Postat 9 maj 2010 Debatts tjejsmak är ju typ pamela andersson. Det vet ju alla Japp, och hans ex såg ut som henne också.
Dingbats Postat 9 maj 2010 Postat 9 maj 2010 Japp, och hans ex såg ut som henne också. Hur vet ni allt detta?
debatt Postat 9 maj 2010 Postat 9 maj 2010 Debatts tjejsmak är ju typ pamela andersson. Det vet ju alla Plötsligt kom detta upp! Fick du en fråga av Dingbats via msn nu, eller var det bara så att du läste tillbaka? Korrekt f.ö. ☺️
Pazo Postat 9 maj 2010 Postat 9 maj 2010 Plötsligt kom detta upp!Fick du en fråga av Dingbats via msn nu, eller var det bara så att du läste tillbaka? Korrekt f.ö. ☺️ Läste ikapp igår och kom ihåg det nu ☺️
debatt Postat 9 maj 2010 Postat 9 maj 2010 "Efterlysning företas enligt svensk rätt av åklagare mot exempelvis den som är misstänkt för brott, och anses böra anhållas, samt har avvikit. Vem som helst har rätt att gripa en efterlyst person (jfr envarsgripande)." Hmm. Kan man bara efterlysa någon som begått ett brott? ☺️
Pazo Postat 9 maj 2010 Postat 9 maj 2010 Igår hade jag spelning med styrbjörn... Gigget brörjade rätt sent. aja iaf 9 började vi repa igår. repade till typ 14. sen rigga på norrlands å sen spelning på kvällen där. Kl 2 då kunde vi börja rigga ner allting igen. Jag å nisse behövde köra tillbaka trummor + gurastärk så vi kunde repa igen med spexet. Blev klara med att köra instrumenten å sånt kl 04... fett trött.. Vakna idag 8.20 å stressa iväg till morgonmöte kl 9. Sen från kl 9 repa till kl 19. EXTRA TRÖTT Å SLITEN ÄR JAG
Dingbats Postat 9 maj 2010 Postat 9 maj 2010 Igår hade jag spelning med styrbjörn... Gigget brörjade rätt sent. aja iaf9 började vi repa igår. repade till typ 14. sen rigga på norrlands å sen spelning på kvällen där. Kl 2 då kunde vi börja rigga ner allting igen. Jag å nisse behövde köra tillbaka trummor + gurastärk så vi kunde repa igen med spexet. Blev klara med att köra instrumenten å sånt kl 04... fett trött.. Vakna idag 8.20 å stressa iväg till morgonmöte kl 9. Sen från kl 9 repa till kl 19. EXTRA TRÖTT Å SLITEN ÄR JAG Najs ändå ju.
Dingbats Postat 9 maj 2010 Postat 9 maj 2010 Fan najs med rätt hård komprimering ändå. Inte på mastern alltså utan på instrumenten.
Overkill Postat 9 maj 2010 Postat 9 maj 2010 Tyckte den var sådär första lyssningen men efter några gånger så blir den mycket bättre.
debatt Postat 9 maj 2010 Postat 9 maj 2010 Miriam McDonald gick in i en gränd nu. Tillfångatagen av en slags ... sekt?
debatt Postat 9 maj 2010 Postat 9 maj 2010 Tyckte den var sådär första lyssningen men efter några gånger så blir den mycket bättre. Siberian!
debatt Postat 9 maj 2010 Postat 9 maj 2010 Nån som minns Meral Tasbas? Det gör inte jag. Ja, jag. Har pratat med hennes morsa.
Dingbats Postat 9 maj 2010 Postat 9 maj 2010 Bli medlem på Sveriges populäraste mötesplatsÄr du inte medlem än? LunarStorm är Sveriges populäraste mötesplats på Internet. Bli medlem och få obegränsad tillgång till alla sidor, samt egen presentation, blogg, gästbok plus mycket annat. Medlemskap på LunarStorm är helt gratis. Jag tror de ljuger lite där.
Recommended Posts