Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
Debatts tjejsmak är ju typ pamela andersson. Det vet ju alla

Plötsligt kom detta upp!

Fick du en fråga av Dingbats via msn nu, eller var det bara så att du läste tillbaka?

Korrekt f.ö.

☺️

Postat
Plötsligt kom detta upp!

Fick du en fråga av Dingbats via msn nu, eller var det bara så att du läste tillbaka?

Korrekt f.ö.

☺️

Läste ikapp igår och kom ihåg det nu ☺️

Postat

"Efterlysning företas enligt svensk rätt av åklagare mot exempelvis den som är misstänkt för brott, och anses böra anhållas, samt har avvikit. Vem som helst har rätt att gripa en efterlyst person (jfr envarsgripande)."

Hmm. Kan man bara efterlysa någon som begått ett brott?

☺️

Postat

Igår hade jag spelning med styrbjörn... Gigget brörjade rätt sent. aja iaf

9 började vi repa igår. repade till typ 14. sen rigga på norrlands å sen spelning på kvällen där. Kl 2 då kunde vi börja rigga ner allting igen. Jag å nisse behövde köra tillbaka trummor + gurastärk så vi kunde repa igen med spexet. Blev klara med att köra instrumenten å sånt kl 04... fett trött..

Vakna idag 8.20 å stressa iväg till morgonmöte kl 9. Sen från kl 9 repa till kl 19.

EXTRA TRÖTT Å SLITEN ÄR JAG

Postat
Igår hade jag spelning med styrbjörn... Gigget brörjade rätt sent. aja iaf

9 började vi repa igår. repade till typ 14. sen rigga på norrlands å sen spelning på kvällen där. Kl 2 då kunde vi börja rigga ner allting igen. Jag å nisse behövde köra tillbaka trummor + gurastärk så vi kunde repa igen med spexet. Blev klara med att köra instrumenten å sånt kl 04... fett trött..

Vakna idag 8.20 å stressa iväg till morgonmöte kl 9. Sen från kl 9 repa till kl 19.

EXTRA TRÖTT Å SLITEN ÄR JAG

Najs ändå ju.

Postat
Bli medlem på Sveriges populäraste mötesplats

Är du inte medlem än? LunarStorm är Sveriges populäraste mötesplats på Internet. Bli medlem och få obegränsad tillgång till alla sidor, samt egen presentation, blogg, gästbok plus mycket annat. Medlemskap på LunarStorm är helt gratis.

Jag tror de ljuger lite där.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.